Hoi hoi! Ik heb mijn boek "Krijg nou tieten" van Claudia de Breij uitgeleend maar juist wil ik graag wat weten uit het boek. Door het boek heen bespreekt Claudia meerdere muziek nummers waaronder 1 van Herman van Veen. Weet iemand alle nummers die in het boek staan en in het speciaal de titel van het nummer van Herman van Veen?
achterin staat: De tekst op pag 28 is van Eva Schuurman. Het lied staat op de cd Nederlanders van Herman van Veen
De tekst van 'voor haar' werd geschreven door Michel van der Plas en Frans Halsema Het lied dat Bing Crosby zingt in Week +1 is geschreven door Cole Porter
even andere vraag. wat vonden jullie van dit boek? ik vond het een hele tegenvaller. Had echt heel grappig verwacht maar ik heb niet moeten lachen. Vond dat erg jammer!
Ik vind het een geweldig boek Ik heb het ook door haar laten signeren, ze heeft er een heel persoonlijk bericht voor me ingezet. Ook ga ik haar een geboortekaartje sturen, omdat ik de eerste 4 regels van het liedje 'Jouw Liedje' in mijn geboortekaartje ga gebruiken!
Ik vond het ook een briljant boek, heb er erg van genoten een tijdje nadat we hadden besloten om er voor te gaan. Hij ligt nu bij mijn moeder die hem ook met veel plezier heeft gelezen en ik ga m terugvragen om hem opnieuw te kunnen lezen
Toevallig heb ik hem gisteren van een vriendin gekregen. Ik ben zelf ook een beetje een jongen-meisje. Maar ik merk nu steeds meer dat ik, wanneer het gaat over zwangerschap, erg vrouwelijke trekjes heb. Dus het was voor mij erg leuk om te lezen. Normaal ben ik helemaal niet zo'n Claudia-fan, maar ik heb dit boekje in één ruk uitgelezen.
Ik vond het een super leuk boek! Maar om "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" moest ik harder lachen!
Ben bang dat ik de enigste ben die het niet leuk vind..Ik vond het ook niet grappig. Vond die van Kluun veeeel leuker Oh ff teruggelezen,ben gelukkig niet de enigste.