Wat een goed nieuws zeg! Wat zullen jullie hier blij mee zijn. Kan me voorstellen dat je hier toch goed met hem over wil praten, hij had het je direct moeten laten weten, je hebt je ontzettende zorgen gemaakt!
Fijn nieuws zeg! Een ding snap ik alleen niet als hij onschuldig is waarom komt hij dan morgen pas vrij en niet meteen?
Tja, om 17 uur moet iedereen weer in zijn cel zitten, mijn moeder belde mij om 16 uur en had mijn vader net gesproken. Denk dat het dan te snel gaat allemaal. En ik geloof dat de advocaat de papieren nog moest brengen ofzo, dus dat zal dan wel vanavond geregeld worden zodat mijn vader morgenochtend weg kan.
Meid, Heb me nog geregeld afgevraagd hoe het ging ondertussen! Maar ben erg blij dit bericht te lezen! Echt super fijn nieuws! Liefs!!
Goh met tranen in m'n ogen heb ik je verhaal gelezen, echt heftig. Jeetje wat een opluchting zal het zijn dat ie over een paar uurtjes thuis zal zijn. En nu lekker genieten van je zwangerschap!
Wat een super nieuws!! Ik hoop dat je vader nu veilig en wel thuis is meid. Geniet van je vader en je zwangerschap. P.S als je jezelf niet kenbaar wilt maken is dat je goed recht!
Wat fijn dat je goed nieuws hebt, maar wat vervelend dat er de hele tijd zo geheimzinnig word gedaan, zeker als hij onschuldig is is er toch niks om je voor te schamen