Zelf taart maken.

Discussie in 'De lounge' gestart door MB2005, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi,
    Ik zit al te denken over een verjaardagstaart voor mijn zoontje die 8 januari 3 jaar wordt.
    Ik vind de taarten best wel prijzig.
    Zijn er hier ook meiden die de taart zelf maken en zo ja hoe dan?:D
    De taart moet voor 20 personen zijn ( kan natuurlijk ook dat ik dan meerdere taarten zou moeten maken ).

Dus kortom mijn vraag is hebben jullie een recept voor het maken van een verjaardagstaart (met slagroom ) en is dat ook echt wat voor voordeliger?

Ik hoop reactie's te krijgen.

Groetjes MB2005.

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

echt totaal geen advies voor je hier in, maar mocht het niet lukken, de taarten van de AH zijn goedkoop en lekker!

3. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ik maak zelf taarten van marsepein (Waar haalt u uw TAART VAN DAAN?) en heb wel eens een slagroom/mokka taart zelf gemaakt. Maar persoonlijk zou ik zelf voor die paar euro een slagroomtaart gewoon in de winkel kopen.

Wat ook een leuk en goedkoper alternatief is, is om zelf een slagroomtaart te maken/bestellen en er dan een eetbare icingsheet (eetbare flexibele suikerlaag) met een foto erop! Deze print ik vaak voor mensen die het gewoon op een slagroomtaart willen leggen. Stuk goedkoper en hartstikke leuk.

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Kwarktaart! In de winkel te koop in een pakje, moet je dus alleen zelf nog maken! Heel simpel en makkelijk (geloof dat zo'n pakje nog geen 2 euro kost) beetje slagroom erop en klaar!

5. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Op Taarten van Abel - Home staan leuke recepten voor (kinder)taarten. Of je echt goedkoper uit bent dan als je een taart bestelt bij bijv. de bakker vraag ik me af. Of je maakt een kwarktaart/appeltaart/chocoladecake en versiert die met slagroom en bijvoorbeeld smarties.

Ik moet zeggen dat ik het wel heel leuk vind om ze zelf te maken :)

Deel Deze Pagina