dag lieve dames. Eindelijk is het zover. 5 januari waren we precies een jaar bezig. 19 januari heb ik mijn eerste basis onderzoek en hebben we een intake bij de fertaliteits art. het eerste zaad onderzoek van me vriend was al in eind nov. waarvan de uitslagen goed waren. ben zoo gespannen omdat ik niet weet wat er op ons af gaat komen. aangezien onze dochter van 3 door de pil heen gekomen is. daarna heb ik 2 jaar een mirena gehad. En nu zijn we een dik jaar bezig en wil het niet lukken op de normale manier. wij zijn zo benieuwd wat er uit de onderzoeken gaat komen. Dus duimeen liefs Carien xxx
Ik duim voor je meid dat alles goed is en ze je snel kunnen helpen. Bij mijn 1e afspraken (2 ziekenhuizen) hebben ze allebei de keren een vragenlijst doorgenomen en een inwendig onderzoek gedaan dmv inwendige echo. Maar duimen zal ik voor jullie en hard ook
Hee... Heel herken baar voor mij........ ik en mij vriend hadden afgelopen donderdag onze eerste afspraak was erg nerveus maar gelukkig het sperma was goed, ik krijg nu inderdaad ook allerei onderzoeken... wat voor onderzoeken krijg jij allemaal??? succes
carien@ spannend meid je hebt kans dat ze direkt een echo doen waas bij mij wel zo daarom wil ik je een tip mee geven doe iets langs aan dan voel je je niet zo bekeken veel succes meid
dag meiden! alvast tnx voor de goede tip! dan trek ik me lange jurktrui aan met een legging idd voel je je ook niet zo bekeken! Ik krijg een basis onderzoek! ik weet in iedergeval dat ik een echo krijg dat is wat ze vertelde de rest laat ik op ons afkomen. de vragenlijst heb ik al binnen die hebben ze met de post afgelopen week al opgestuurd. Ideaal . en we hebben dus een intake van de fertaliteitsarts. vind het zooo spannend! aan de 1e kant hoop ik dat het aan me hormonen ligt. dan is er iig een snelle oplossing voor. ben wel erg zenuwachtig. aangezien mijn vriend 10 feb. ook geopereerd wordt aan zijn oog. liefs xxx
Ik ben wel benieuwd hoe het bij jullie meiden allemaal gegaan is met de eerste onderzoeken. want ja ik weet ook niet zo goed wat ik moet gaan verwachten. ben best wel bang dat er iets mis is liefs xxx
Wij zijn op 31-12-2009 voor het eerst naar de gyn geweest. Bij binnenkomst werd er een hele vragenlijst op ons afgevuurd. Daarna heeft hij een inwendig onderzoek gedaan waarbij een lichte vorm van PCO gevonden werd. Na nog wat informatie over hoe nu verder kreeg ik een formulier mee om bloed te prikken wat ik gelijk heb laten doen en vriendje een potje voor zaadonderzoek + formulier. Afgelopen donderdag heb ik het potje naar het zh gebracht en bij de volgende afspraak op 29 januari krijgen we alle uitslagen en gaan we n.a.v. die uitslagen bespreken wat de volgende stappen zijn. Ik had idd ook een langere trui aangetrokken die over m'n billen viel zodat ik niet helemaal in m'n nakie lag. Vond het wel spannend allemaal, maar het viel gelukkig mee. Ik kon meekijken op het scherm en had het toen niet eens meer echt door wat er allemaal gebeurde. Ook heeft hij me duidelijk mijn baarmoeder laten voelen wat erg appart was. Succes meis!
Nou ik ben reuze benieuwd morgen over 1 week zijn wij aan de beurt zou mooi wezen als ik misschien toch in verwachting zou zijn moet dan over 1 week weer ongi worden zou dan heel pril wezen maar dan zouden we de medische molen niet in hoeven. DUIM DUIM!
Wieeej over 1 week testen. wat zou het een wonder wezen als dinsdag bij de gyn blijkt dat ik zwanger zou zijn. maar das teveel gehoopt denk ik xxx
He Carien, Ik moet 19 januari ook voor de eerste keer naar de gyn. Ben ook erg zenuwachtig. Ik hoop dat ik een inwendig onderzoek krijg! Maar bloedprikken vind ik echt verschrikkelijk want dan val ik zo flauw maar voor een babytje doe ik alles. liefs mimy
jaa spannend hea ik heb nu sinds gister erg last van me borsten :S terwijl ik dat altijd 1 week voor me ongi heb maarja nog even wachten dinsdag eindelijk het eerste onderzoek! xxx
ohh carien23 wat spannend zeg!! Ik heb morgen me eerste onderzoeken!! ben ook zo nerveus weet echt niet wat er allemaal gaat gebeuren, laat het allemaal wel over me heen komen!! iedereen heel veel succes liefs
nog 5 dagen tot testen! morgen de eerste onderzoeken & intake bij de fertaliteits arts. zucht.. echt benieuwd wat me morgen te wachten staat ik weet zoiezo dat ik een inwendige echo krijg.. maar de rest!? xxx
@ marnat. nou ik heb gister me eerste onderzoek gehad. inwendige echo + uitstrijke + bloedprikken van het progesteron. mijn baarmoeder & eierstokken zagen er prima uit + dat er eiblaasjes in me eierstokken zaten (goed teken dus). ze kon niet zeggen of ik mijn eisprong al gehad heb (volgens mijn cyclus moet ik dinsdag ongi worden). dus moest ik na het onderzoek gelijk bloedprikken voor mijn progesteron gehalte zodat ze kunnen zien of ik mijn eisprong al gehad heb. nou moet ik 3x in de maand een half jaar lang naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken hoe mijn eiblaasjes groeien en als ze denken dat het eitje gaat springen krijgen we advies om te klussen. ze hebben als doel om mij binnen 6 maanden zwanger te krijgen lukt dat niet krijg ik een kijk operatie. ik heb 8 feb. een belafpraak voor de uitslag van mijn uitstrijkje en van het bloed krijg ik met de volgende afspraak de uitslag van. als ik dinsdag wel ongesteld wordt. moet ik op dag 1 van de cyclus bellen om een afspraak te maken voor cyclus dag 10. dan krijg ik dus weer een echo. Spannend dus! liefs
Nou Carien, de kop is eraf!! Wat een heerlijk streven van de artsen en tuuuurlijk gaat dat gewoon lukken. Zet hem op!
@ bramtim! idd! de kop is er af. en voor ons gaan er ook zeer spannende tijden aanbreken. ben reuze benieuwd!!! liefs xxx
nog 2 dagen tot testen zooo spannend! heb het gevoel dat mijn borsten alleen maar meer pijnlijker worden sodeju!. vooral als ik nachts en als ik 's ochtend wakker wordt. heb nog geen kwaaltjes waarvan ik denk dat mijn ongi er aankomt. liefs