wat moet ik doen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nikster, 4 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hallo dames....
    Heb net een testje ertegen aan gegooit... en tot mijn verbazing staat er een heel licht streepje....hij is niet even dik als de controle streep maar wel zichtbaar.... sta helemaal te trillen...tis pas onze tweede ronde en had dit dus nooit verwacht.....maar nu zit ik dus... mijn mannetje is aan het werk tot vanavond laat... zal ik heb bellen om het ze zeggen of moet ik tot vanavond wachten..
    groetjes en dikke kus

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Als eerste dan toch vast een van harte gefeliciteerd van hier!

En tja, ik kan je alleen maar zeggen wat IK zou doen... en dat is mijn mannetje bellen denk ik...

Maar het is en blijft je eigen keus...

Suc 6 en geniet er lekker van he!

3. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb direct gebeld! Kreeg wel zijn voice-mail ](*,)

4. Hoi hoi,

Ik zou het mijn mannetje zeker vertellen. Denk niet dat ik zou kunnen wachten tot s'avonds. :eek: (en ik denk jij ook niet)

alvast (voorzichtig) gefeliciteerd!

Liefs

Saskia

5. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    alvast gefeliciteerd en nog ene keertje bellen dan

6. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    ok ik heb gebelt... en hij was geschokt dat het al ze snel was... maar natuurlijk heel blij... groetjes..

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik zou hebben gewacht, zou zo graag zijn gezicht willen zien op dat moment :D

8. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Hihi, ik ook! Maar ja, of je het tot vanavond voor je kan houden is natuurlijk een tweede.

Ik denk dat ik in zo'n geval een foto zou maken met mn foon en die mmssen naar hem ofzo...
    Of wachten en de test onder zijn kussen leggen... of iets anders leuks omheen maken en het hem geven alsie thuiskwam...

9. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    GEFELICITEERD ZEG!Super!Wat je nou wel kan doen,is de test inpakken en hem dat geven als hij thuis komt.Dan zie je toch nog wel hoe verrast dat hij zal zijn.Geniet ervan!

10. Niet meer actief

ik ook , ik had waarschijnlijk naar de winkel gegaan en zo'n papa boek gekocht (boek voor aanstaande vaders) en dat kado gegeven das juist mega leuk!

Deel Deze Pagina