Wat is nu een goede stevige/harde haarspray??? Nu dus een nieuw kapsel, maar ik wil wel dat het de hele dag blijft zitten.
ik ook, kort en dan aan de voorkant en het midden een soort kuif omhoog. Het is geen hanekam maar dat idee.
ik zweer bij wella flex, de goudkleurige bus met paarse opdruk. Voor gekleurd haar! Supersterk en niet zo 'nep' en plakkerig!
pro set en dan de zwarte nummer 5 is dat dacht ik plakt niet, je haar wordt niet keihard maar blijft super goed zitten!
ik haal altijd de ak bij de action.. megagoedkoop, ruikt lekker en blijft de hele dag goed. (haal ik ook mijn gel voor de mannen vandaan) eigenmerk van de kruitvat vind ik stinken en plakkerig...dus geen aanrader..
Ik vind Elnett dus helemaal niks doen! Het best vind ik Junior goud idd, en heb ook van taft de kleine blauwe bus, voor in mijn handtas *haarlak junkie*
L'oreal studio go create.. gel spray succes met uizoeken welke jij het beste vind.. haha zoveel verschillende tips
lientje love, ja idd bedankt he Ik weet inmiddels wel dat ik nu de verkeerde heb, want die wordt door niemand genoemd. Die junior die heb ik vroeger ook gehad volgens mij.
Hier gebruik ik ook het liefst Junior en dan de gouden bus. Jammer dat ze die hier in Frankrijk niet verkopen want heb hier nog geen haarlak gevonden die net zo goed werkt als die... Ik heb kort haar trouwens.
Ik gebruik de roze verse van Junior ivm de extra glans. Deze werkt voor mij pefect. Mijn haar zit de hele dag mooi ( heb een korte, schuine bob) Als je echt goede wilt hebben moet je naar de kapper.
Ik gebruik al 20 jaar Wella Forte. In de groene bus, ultra strong (met de rode rand). Voor mij geen andere.
gebruik hier nooit lak maar wel shaper van de hema daar kan ik niet zonder en blijft heel de dag zitten. haarlak die ik wel gebruikte en die altijd superhard werd is van de supermarkt in een pompspray derlon ofzo en mogen we jouw haar ook zien of blijf je prive dat kan natuurlijk ook