Mannen!! Ik ben zooo boos!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door apie3, 12 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apie3

    apie3 Fanatiek lid

    10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Morgen dames!

    Ik heb even de behoefte om te zeiken!

    Had eergisteren al een vraag gesteld over ovulatie pijn... Ik kreeg woensdag ineens veel buikpijn, donderdag werd hij erger met vruchtbaar slijm... Eisprong? Wel heel vroeg! (verklaard ook gelijk een heleboel :D)..
    Maar goed, gisteren een mega buikpijn, de uitstraling in mijn rechter lies werden echte steken, en ineens om een uurtje of 5, buikpijn weg!!!!!!!!!
    Dus een eisprong lijkt me... Beetje vroeger dan gepland, maar ach ja, echt plannen kan je m niet ;).

    Maar waar ik nu boos om ben: MIJN MAN HAD GEEN ZIN!!!!!!!!!!!!
    Sjonge jonge jonge.... Dat mag natuurlijk, maar NIET op die ENE dag!!!
    Dus ik weet nu eigenlijk al dat we er deze maand naast zitten!
    Dit was ook de laatste maand dat het raak 'mag' zijn. We hadden afgesproken om het hierna over de zomer heen te tillen....

    Ik voel me echt klote... Is misschien helemaal niet netjes van me, of eerlijk, maar ik voel het wel zo!

    Sorry.... Moest ff tegen iemand zeiken!
    Mijn sperminator ligt namelijk nog te slapen, en is zich van geen kwaad bewust :x...
    Daar wordt straks gegarandeerd verandering in gebracht :D....

    xxxx
     
  2. Assepoes84

    Assepoes84 Niet meer actief

    Ik kan mij het heel goed voorstellen hoor! Hoe vaak heb jij geen zin dat je het voor je man doet?? (tenminste bij mij komt dat vaak voor haha) En dan een keertje andersom, heeft hij geen zin!

    Kan mij goed voorstellen dat je boos bent! Maar je kan vandaag nog proberen, wie weet levert het nog wat op!

    Succes!
     
  3. xxPetra

    xxPetra Niet meer actief

    :( wat rot zeg!
    Ik kan me zo goed voorstellen hoe je, je voelt!!

    Wist je man wel dat je gisteren je eisprong voelde?
    Mag ik vragen waarom jullie het hierna over de zomer tillen?

    Mijn man had ook altijd van die kuren tot ik een keer goed met hem heb gepraat. Ik voelde me onbegrepen en afgewezen maar hij voelde zich juist opgejaagd. Daarna ging het gelukkig wel goed maar afgelopen week heb ik 3 knal positieve ovulatietesten gehad. dus flink aan de slag geweest maar nu is mijn eisprong volgens mij pas na een paar dagen geweest want toen voelde ik pas de steken in mijn onderbuik. dus...je raad het al...man proberen te verleiden maar die werkte niet mee :x dus toen heb ik quasi laten vallen dat mijn eisprong was en dat leek wel te helpen ;)

    een troost, het hoeft nog geen verloren zaak te zijn hoor deze maand! als jullie afgelopen week hebben geklust en je hebt inderdaad gisteren je eisprong gehad heb je nog steeds een goede kans!

    Succes straks als hij wakker wordt :cool:
     
  4. apie3

    apie3 Fanatiek lid

    10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hey meiden!

    Ja hij wist dat mijn eisprong gister was... Tenminste, we hebben het er over gehad. Of het kwartje dan gevallen is...?

    We tillen het over de zomer heen, omdat we (grote familie) vanaf december tot en met april zo'n beetje wekelijks verjaardagen hebben... We hebben al 3 kindjes, en 2 daarvan zijn in maart jarig. Das best duur (sinterklaas kerst) 1 tje in januari... Als ik alleen al kijk hoeveel deze maand ons kost! We hebben er deze maand zo ontzettend veel!
    Misschien een lullige reden, maar het is gewoon niet te bol werken! Van de andere kant, voor al dat ik weet winnen we de loterij!

    We hebben wel eergisteren geklust, en ik voel nu toch nog wat steken rechts onderin mijn buik, maar ik heb nu geen vruchtbaar slijm meer... Dus ik acht de kans vrij klein dat het er vandaag nog inzit......

    Misschien een klein kansje door eergisteren ;)

    Ga m ff aan zijn "staart" haha trekken... Ns kijken hoe hij hierover denkt! Misschien is een goed gesprek de oplossing... Kan natuurlijk goed zijn dat hij een druk voelt (maar dat hij dat dan op een andere dag tot uiting brengt!), en daarom geen zin heeft.....

    Thank iig!
     
  5. truelove4ever

    truelove4ever Fanatiek lid

    9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    oooh herkenbaar!!

    mannen hebben volgens mij nog steeds zo'n (oertijd) idee dat je nog een hele maand de tijd hebt om zwanger te raken en snappen op een of andere manier niet dat we maar 1 kans per maand hebben
    en dat wij als vrouwen bete dan wie ook voelen dat ons EI er aankomt:x

    ben zelf dus ook al eens kei chaggie geweest hihihihi....die maand was het dan ook weer niet raak!!

    we zitten nu in ronde 7 geloof ik.....en hebben rond de vruchtbare dagen geklust
    nu hopen dat het EINDELIJK eens raak mag zijn:(
     
  6. ingef

    ingef VIP lid

    30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ow....zo herkbaar! heb wel eens zitten janken...maar hier een mooi verhaal misschien... de ronde dat ik dit keer zwanger raakte heb ik mijn ei (dacht ik in elk geval) goed gevoelt... we hebben helemaal niet goed geklust, alleen een paar dagen na mijn ei.. en... geheel onverwachts zwanger...hoop voor jou hetzelfde!!
     
  7. apie3

    apie3 Fanatiek lid

    10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Thanks! Haha wel grappig hoe herkenbaar het is voor sommige! Ikke maar denken dat vrouwen de enige zijn die af en toe geen zin hebben (maar wel maken)....

    Idd truelove4ever! Snappen ze nou zelf niet dat het maar in die paar uur kan?!?!? Sjemig zeg!

    @ ingef: Ik hoop het ook..... Maar jij bent bijna uitgerekend? Spannend !!!!!!!!

    Na de eisprong kan je jezelf vanalles wijs maken he... Maar hoe zit dat voor de eisprong? Heb nu toch echt weer buikpijn, met steken rechts bij mijn lies! Hahaha probeer ik mezelf nu echt een eisprong wijs te maken ;))

    Weet je waar ik gewoon het meeste van baal? Ik weet nu eindelijk dat mijn eisprong heel vroeg is. Dus al heel kort na de menstruatie... Had mezelf voorgenomen geen ovu testen meer te gebruiken, en het wel te zien.... Ik wil er niet te veel mee bezig zijn, omdat het dan iedere keer zo tegen valt! Maar nu ben ik 2 maanden op een rij bevrucht, en is het weer vroeg afgebroken. Dus ik had toch een soort van hoop voor deze maand.
    Ben je er dus ff niet teveel mee bezig, geeft je lichaam het zoooooooooo duidelijk aan! Willie nie!
    En dan ben je er stiekem alsnog heel veel mee bezig!
    Soms wordt ik gek van mezelf! Ahhhhhhhhhhh :(


    xxxxxx
     
  8. Karen1974

    Karen1974 Fanatiek lid

    29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Je hebt eergisteren geklust en je denkt je eisprong gisteren te hebben gehad... !
    In alle eerlijkheid denk ik dan juist dat je een grote kans hebt (statistisch gezien dan, hé). Een tot twee dagen ervoor is beter dan net op je eisprong. Zaadcellen leven namelijk wel ongeveer drie dagen, terwijl een eitje slecht 24 uur blijft. De kans dat je ervoor dus raak bent, is groter dan erna, want dan kun je je eitje ook net mislopen (weet ik uit ervaring).

    De maand dat ik zwanger werd (na 11 rondes) was ook uitgerekend een maand waarin ik dacht dat ik helemaal niet goed zat met klussen. Je hoort het wel vaker hé, dat het dan juist raak is!

    Ik duim alleszins voor je...
     
  9. apie3

    apie3 Fanatiek lid

    10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hmmmmmmmmm.....
    Ik hoop dat je gelijk hebt!
    Klinkt eigenlijk wel logisch... Ik heb altijd begrepen dat de zaadjes wel langer leven, maar dat je toch echt de meeste kans maakt als je het zo kan 'plannen' dat je op je eisprong dag klust....
    Kans is dan toch ook groter op n jongentje? Die zaadjes leven toch korter?

    Ben inmiddels ook wel afgekoeld hoor...Mijn arme man...:D
    Hij weet niet wat m overkomt haha....

    Nog erger: hij snapt inmiddels wel dat als er over 2 weken :x duiveltjes komen, hij een heeeeeeeeeele slechte dag gaat hebben! Dan is het natuurlijk ZIJN schuld he ;)...

    We zullen zien. Kan er nu niets meer aan veranderen... Het is iid òf al raak, òf gewoon niet.. net als andere maanden!

    Wat doen jullie zoal om je man om je man op het " juiste" moment te verleiden?
    (ik bedoel, kan moeilijk elke maand zw testen kopen èn nieuwe lingerie...wordt zo'n dure hobby :D)
     
  10. truelove4ever

    truelove4ever Fanatiek lid

    9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ik weet dat mijn mannetje het leuk vind om op een bepaalde manier wakker te worden gemaakt;):D:p
    dus als ik ook maar een vermoeden heb ga ik hem zo proberen te verleiden hihihihi (als hij de avond ervoor dus geen zin had hihi):cool:;)

    maar soms werkt ook dat niet en ga ik gewoon de hele dag zitten mokken:x(niet dat dat een positieve werrking heeft!:(maar het lucht wel op);)

    en idd als ik dan 14 dagen later ongie wordt is dat ZIJN schuld!!:D

    we zijn afgelopen week een midweekje weggeweest;)dat werkte ook positief hihihihi en laat het nu net mijn vruchtbare week zijn geweest:D:cool:
    maaja om dat iedere maand zo te doen wordt ook een dure bedoening:p

    we zien ove een dag of 10 a 14 of het gewerkt heeft;)
    al ben ik soms bang dat die hete bubbelbaden de zaadjes juist afgeremd/gedood hebben:(
     
  11. Dreamer08

    Dreamer08 Fanatiek lid

    24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Soms zou het handiger zijn als mannen iets meer van die vrouwelijke gevoelens hadden...
     
  12. apie3

    apie3 Fanatiek lid

    10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ja idd! Maar ook weer niet teveel he ;)... Anders hebben wij vrouwen nergens meer over te klagen :D
     
  13. goofychick

    goofychick VIP lid

    31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh kan me heel goed voorstellen dat je hier boos om was hoor.....bij de eerste heb ik ook stad en lang moeten bewegen om hem uit gelegd te krijgen dat het echt wel op het moment aankomt, zeker voor ons. Als je het nou heel vaak doet ala....
     
  14. apie3

    apie3 Fanatiek lid

    10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    we zien ove een dag of 10 a 14 of het gewerkt heeft;)
    al ben ik soms bang dat die hete bubbelbaden de zaadjes juist afgeremd/gedood hebben:(

    @truelove4ever
    Zal toch wel meevallen? Misschien zochten ze 'verkoeling' jouw, en gingen ze juist sneller zwemmen :) !
     
  15. Y30

    Y30 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Toevallig gister avond het zelfde mee gemaakt met mijn vent. Hij was moe, en had dus geen zin, ik was ook boos :x. Maar ze snappen het niet hoor, want toen ik vanmorgen wat geïrriteerd op hem reageerde kon hij zich niet bedenken waar dat van kwam ;).
    Toen ik het had uitgelegd was zijn verdediging, maar het is toch ook niet leuk op zo'n verplichte manier. Ja duhhh, maar wel nodig.

    Wie weet valt het kwartje volgende maand :D.
     
  16. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik zit elke maand in de stress.
    Eerst om mijn man het juiste moment het bed in te krijgen en een hoop drama, ik had hem het liefst helemaal de huid vol gescholden.
    Ja en ga dan nog maar eens leuk vrijen, klopt toch ook niet helemaal;).
    Vervolgens de week voor NOD kan ik aan niks anders meer denken, dan dat ik misschien wel zwanger ben.
    Ik ga hiermee stoppen anders ga ik er aan onderdoor.
    Ik probeer het los te laten en te doen wanneer we zin hebben.
    Ik heb gelukkig al 2 kindjes en als het daarbij blijft is het ook goed denk ik nu.
    Mijn moeder heeft twee jaar geprobeerd om mij te krijgen met een hoop stress.
    Toen ze het echt losliet en nergens meer naar keek was ze zwanger.
    Ze was zelfs al een hele tijd overtijd toen ze het merkte.
    Volgens mij werkt mijn lijf ook zo.
    Nergens op gelet en 2 kindjes in de schoot geworpen gekregen en met echt proberen werkt het voor geen meter.
     
  17. Nogevengeduld

    Nogevengeduld Bekend lid

    24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ja, hier ook zo'n soortgelijke situatie.
    Maar wij zaten in ronde 1, allemaal nog nieuw. En ik zit bijna dagelijks info te zoeken terwijl hij er eigenlijk niets van snapt.
    En dan zat ik afgelopen maand nog fout omdat ik dacht dat mijn eisprong eerder kwam. Volgens de berekeningen, ja, maar mijn lichaam en het ei dachten er anders over. En toen ik een positieve ovulatietest in handen had "lukte het niet"
    Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik een van de weinige mannen heb die er eigenlijk niets om geeft.

    Komende ronde wachten op een posi ovu test en hem er verder niets over zeggen. We moeten nog even uitproberen hoe het in zijn werk gaat.
     
  18. apie3

    apie3 Fanatiek lid

    10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    He wat vervelend allemaal!

    Ik heb het er gisteren avond nog even over gehad... Maar volgens mij is het niet helemaal aangekomen.
    Hij: hoezo? ik had wel zin hoor.... Ik: ??
    Hij: het lukte gewoon niet... Ik:(?????
    Hij:(?? hoe kan je nou weten dat je eisprong al geweest is... Niet zo overdrijven!
    Ik: ********* peeeep******** Dus volgens mij is het niet helemaal aangekomen. En om nou nog een keer uit te leggen dat wij vrouwen een eisprong voelen....

    Tja... Wat moet je ermee?! Tis maar goed dat ze sperma hebben ;)... Kun je ze daar nog voor gebruiken hahaha.....
     

Deel Deze Pagina