Dikke buik???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door natas76, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natas76

natas76 Lid

21 jun 2011
    94
    0
    0
    Almere
    #1 natas76, 1 jul 2011
    Laatst bewerkt: 1 jul 2011
    Sorry zie dat ik hem onder een verkeerd kopje heb geplaatst!! Geen idee hoe ik hem moet verwijderen!!

Ik heb even een vraagje?? Ik ben op 2 dagen na bijna vijf weken zwanger. Nu heb ik bijna geen last van klachten en voel ik me goed.
    Ik pas alleen nu al niet meer in mijn eigen broeken en je ziet gewoon al een klein buikje!! Nu hoor ik heel veel om me heen dat een buik pas rond de 8ste week begint met groeien. Iedereen om me heen roept dat ik dan een tweeling krijg!! Dat vind ik best wel behoorlijk schrikken. Ontlasting heb ik gewoon normaal.
    Ik heb gister een broeklegging met een band gekocht en wijde shirt's omdat ik niet wil dat iedereen het nog zo kan zien!! Want je gaat er natuurlijk niet van uit en hoopt het niet maar het zou nog altijd mis kunnen gaan. En voor mijn zwangerschap was ik een maat 38 en nu zit ik al boven de 40!!
    Maar goed kent iemand dit want ik kon er geen onderwerp over vinden.

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Dat zijn je darmen die uitzetten dat begint meteen. Alle organen vullen zich met vocht om zo soepeler te worden zodat de baby plaats heeft om te groeien. Ik kon ook al met 8 weken mijn knoop niet meer dicht krijgen!

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Verplaatst naar 'zwangerschap'.

4. flower28

flower28 Actief lid

13 mei 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net wat frannie82 zegt, je buik wordt daardoor opgezet. Van de baby kan het niet zijn want je baarmoeder zit nog achter je schaambot of er nu 1 of 2 in zitten...;)

Bij mn 1e zwangerschap had ik na de 12 weken zwangerschapskleding aan. (was eerst een tweeling maar 1tje is gestopt met groeien de 1e weken)

Met de 2e vanaf 8 weken en met met de 3e gelijk na de test omdat ik mn broeken niet meer dicht kreeg....(ook deze zwangerschap begon met een tweeling en een paar dagen terug zagen we dat er nog 1 kindje in zat dus weer 1 :()

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Toen ik een week of 5-6 was heb ik ook een periode gehad dat mijn broeken niet lekker meer zaten. Later verdween dit weer tot 15 weken. Toen moest ik echt positiebroeken dragen. Denk dat het mijn darmen waren.

6. Zijn je darmen idd omdat je eten er langer in blijft zitten zetten ze lekker op ;)

7. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Dat zijn inderdaad je darmen! Rond de 10 weken minder het en zal je buik (normaal gezien) even stoppen met groeien!

Deel Deze Pagina