Hey Meiden, vanmorgen ben ik naar de gyn geweest. Bij de inwendige echo bleek dat ik allemaal cystes op mn eierstokken heb. Hij had het over PCO. Waarschijnlijk krijg ik hiervoor een hormoonkuur. Ook moet er gekeken worden of ik wel een eisprong heb! Zijn er meer meiden die dit hebben (gehad)? Heeft dit nog gevolgen voor het zwanger worden? Alle info is welkom! Liefs, Wup
hey Wup niet leuk nieuws maar er is wel wat aan te doen toch? Ik heb het zelf niet maar is het niet zo dat door de hormonen die je gaat krijgen een eitje gaat groeien en er een eisprong tot stand komt? Heeft de gyn je niets uitgelegd? Google anders even. En volgens mij is hier ook ergens een topic voor meiden met PCO. Die weten je vast ook veel te vertellen. Liefs, paula
Heej wup... Als je kijkt bij vruchtbaarheidsbehandelingen, staat ook een topic PCO, Ik denk dat je daar heel veel info uit kan halen. En invloed op zwanger worden. Jah dat kan. Het kan zijn dat je onregelmatige/geen eisprongen hebt, dus ook minder kans om zwanger te worden
HE Wup, dat is ook balen om te horen! Hoop dat ze er snel wat aan kunnen doen! Ff wat cyctes er uit...hup beebje er in!
Wup Ik heb ook PCO. Deze maand krijg ik voor het eerst een eisprong. Kom ook eens kijken bij het PCO topic bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Groetjes, Cira
Hey meiden, bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb ondertussen al ff een berichtje bij het PCO forum geplaatst. Ik neem aan dat ze dmv bloedonderzoek/echo kunnen zien dat er een eisprong aankomt en of die ook daadwerkelijk geweest is.
Idd bloedtesten/echo's. maar je kunt het zelf ook ontdekken, door bv te tempen of ovutesten te gebruiken