Help ! Ik snap het niet.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door meisjeXxx1987, 13 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisjeXxx1987

meisjeXxx1987 Actief lid

24 mrt 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Ik snap er niks meer van. Ik heb onregelmatige cyclussen en ben vorige maand begonnen met ovulatietesten.
    Vorige cyclus was 31 dagen maar werd 1 dag eerder ongi.
    Ik ben dus deze maand uitgegaan van 30 dagen. Nu zou ik afgelopen donderdag mijn eisprong hebben maar de ovulatietesten(zwanger&kids) gaven niks aan. Tot gister middag 13.00uur 5min na dat ik de test had gedaan was er een licht streepje te zien dus ik ging er vanuit dat ie weer negatief was. Maar na (60min +-) was het streepje behoorlijk donkerder. Ik weet dat je na afleestijd niet meer uit mag gaan van de test. Maar ik weet echt niet meer wat ik moet denken. Ik snap er het gewoon niet helemaal. Wij zijn al vanaf vorig jaar augustus bezig en kan verder niemand er over vragen want niemand weet dat wij bezig zijn voor ons eerste wondertje. Voor de zekerheid hebben we gister avond en vanmiddag wel geklust. Ik hoop dat iemand mij een beetje duidelijkheid kan geven.
    Alvast bedankt !

Bijgevoegde bestanden:

2. meisjeXxx1987

meisjeXxx1987 Actief lid

24 mrt 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat het een beetje te zien is. De 3de van onder is die van gistermiddag
    Ik heb gister avond om 20.00 uur weer getest en de laatste is van vanmiddag

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hoe onregelmatig zijn je cyclussen?
    Ik was ook erg onregelmatig. Na bijna een jaar en een aantal onderzoeken, bleek dat ik PCOS heb.
    Ovulatietesten werken hierbij niet goed.

Ik weet verder niet zo goed hoe het zit met afleestijd bij ovulatietesten.. Maar de 4e lijkt wel het duidelijkst!

4. meisjeXxx1987

meisjeXxx1987 Actief lid

24 mrt 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet alles opgeschreven (stom !)
    Maar wat ik heb opgeschreven is dit
    83. 51. 37. 30
    Ik heb nogal wat stress gehad toen ik een cyclus had van 83 dagen. Mijn moeder was ziek en zat midden in een verhuizing. Mijn huisarts zei dat het daar aan kon liggen

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Je cyclussen worden wel steeds korter, dus misschien nog aan het ontpillen??

Misschien is het handig om naast de ovu testen te temperaturen? Heb dit zelf ook gedaan en vond dat wel erg prettig

6. meisjeXxx1987

meisjeXxx1987 Actief lid

24 mrt 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben al sinds 7 januari 2013 gestopt met de pil. Ik was eerst wel redelijk regelmatig ongi tussen de 29 en 35 dagen. Maar na mijn cyclus van 83 dagen leek het alsof het weer op gang moest komen ofzo. Ik weet het ook niet:(
    Ik heb daar ook al over nagedacht maar ik sta niet altijd om dezelfde tijd op. 3 dagen per week om 6.30uur en 2x per week om 4 uur (onregelmatige tijden) kan het dan wel ?
    Sorry voor al mijn vragen hoor :(

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ben je al naar de huisarts geweest?

8. meisjeXxx1987

meisjeXxx1987 Actief lid

24 mrt 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die zei dat ik eerst een regelmatige cyclus moet hebben. En als het dan nog niet lukt moest ik maar langs komen:(
    Huisarts bleef het houden op stress.
    Zo vervelend wantvorige maand had ik wel een positieve ovulatietest maar dan met die van kv

9. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Gebruik ze zelf ook en soms hebben ze wat langer nodig om op te drogen en ja die van 12 april is positief dus die geldt gewoon!

10. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Ik vind hem eigenlijk niet positief. Zou voor de zekerheid nog even door testen! En was hij wel positief hebben jullie je best gedaan toch?!

11. meisjeXxx1987

meisjeXxx1987 Actief lid

24 mrt 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor jullie reacties.
    Ik test voor de zekerheid nog even door.
    Kan geen kwaad toch.

12. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Ik zie er zo ook geen positieve test bij zitten. Je kunt doortesten, maar misschien is temperaturen inderdaad ook een idee? Denk dat tussen 4.00 en 6.00 niet zo heel veel verschil zal zitten, als je maar uit een goede slaap komt en echt niks doet voordat je temperatuurt. Bij mij is er in elk geval geen verschil als het een keer een uurtje vroeger of later is. Wel een groot verschil tussen 's ochtends en 's avonds.
    Of je test helemaal niks, en je maakt het de komende weken om de 2-3 dagen gezellig, dan weet je zeker dat je je ei niet mist als 'ie springt :)

13. meisjeXxx1987

meisjeXxx1987 Actief lid

24 mrt 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar kan ik daar nu nog mee starten ? Of zou ik gewoon wachten op mijn ongi en dan beginnen met tempraturen?
    Bedankt voor je reactie !

14. meisjeXxx1987

meisjeXxx1987 Actief lid

24 mrt 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames.
    Ik denk dat ik blij mag zijn !
    Net weer een testje gedaan en kreeg deze streep binnen 3 min !
    Mag ik er vanuit gaan dat deze positief is ?

Dat je zo blij kan zijn met een positieve ovulatietest !!

Bijgevoegde bestanden:

15. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Die is hartstikke positief ja :D

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Deze is idd positief. :D:D
    Joeppie..
    Hopelijk is temperaturen niet meer nodig en is het deze ronde raak, anders op dag 1 beginnen

17. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Jaa daar is je knaller! Veel plezier!

Deel Deze Pagina