Wat kan dit zijn?(foto)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fatinano, 30 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fatinano

Fatinano Nieuw lid

30 mei 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Mijn kleine meid (5m.)heeft sinds gisteren geïrriteerde mondhoekjes,maar sinds vanochtend heeft ze ook kleine blaasjes/bultjes op haar lippen. Voor de rest is ze vrolijk,drinkt goed en lijkt er niks aan de hand,maar ik vind het zo zielig voor haar.Aangezien het brugdag is in België,is onze eigen huisarts er niet. Moet ik ermee naar de wachtpost of wachten tot maandag?

Hier een foto van hoe het eruit ziet.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,8 KB
      Weergaven:
      11
  2. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Omdat het plaatselijk is rondom de mond is denk ik een allergische reactie wellicht iets in de mond gestopt, zou zeker niet wachten gewoon naar de wachtpost. Als het erger wordt op de tong etc. heb je kans dat eten straks ook moeilijk gaat.

3. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    heeft ze de afgelopen dagen veel gespuugd en gekwijld? ik zou hiervoor niet naar de HAP gaan, aangezien het niet dik is, ze gewoon vrolijk is en goed eet. je kunt er eventueel een beetje vaseline op smeren. het lijkt mij namelijk gewoon geïrriteerd:)

4. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Ik denk ook geïrriteerd van het kwijlen, vooral omdat het plaatselijk is.

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    #5 Nova81, 30 mei 2014
    Laatst bewerkt: 30 mei 2014
    Krentenbaard??

6. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ziet er idd een beetje uit als smetten. Als het een koortslip ( herpes) zou zijn dan lijkt mij dat ze er ook pijn aan heeft. Krijg je bij krentenbaard ook niet koorts?
    Ik zou het eerst afwachten en droog proberen te houden ( regelmatig deppen), en parfumvrije snoetenpoetsers gebruiken. Evt als ze slaapt een beetje dunne zinkzalf smeren zodat het sneller indroogt? Daarmee zou het maandag zeker beter moeten zijn, zo niet kan je altijd nog naar de huisarts.

Deel Deze Pagina