Ik heb volgende week een zwangerschapsshoot. Leuk. Maar geen idee, wat moet ik aan? Moet ik iets meenemen? Wat is een leuke pose die ik moet vast laten leggen? Deel hier je ervaringen
Dat ligt geheel aan jezelf. Wat voor soort fotos's wil je? Kleding, ondergoed? Naakt? Qua poses denk ik dat de fotograaf je een heel eind op weg kan helpen. Ikzelf heb laatst een fotoshoot gedaan met mijn vaste model welke op dat moment zwanger was. We hebben zeer diverse geschoten. Hierbij een kleine collage.
Overleggen met de fotograaf. Zoeken op google. Ik ga binnenkort ook en ik ga vanaf google een collage maken van wat ik mooi vind. Daarna overleggen we nog met de fotografe. Ik heb bv flink overgewicht, dus mijn benen hoeven echt niet in beeld. Bovendien heb ik niet een heel grote buik, dus dat vraagt ook weer bepaalde posities. En ons zoontje moet er ook bij, dus daar zoek ik ook voorbeelden van uit.
Ik heb er binnenkort een 1 er wordt aangeraden: - basic dus spijkerbroek en effen shirtje - zwangerschapsjurk - top/bandeau of buikband die je over je borsten kan schuiven
Nog een tip: paar uur van te voren geen spannende randjes enz. meer dragen. Als er dan foto's van je blote buik gemaakt worden staan er geen randen in Verder zou ik inderdaad overleggen met je fotograaf. Veel plezier!
Ik had ook mijn zwangerschapsketting mee, op mijn blote buik zag dat heel leuk uit! Ik had ook basic spijkerbroek, wit en zwart hempje, zwart colbertje.
Wow goeie tips!! Kan er echt iets mee, lekker losse kleren van te voren aan is heeel slim zeg, bedankt