Dames, Wie heeft er groene vingers? Wij hebben een tuin op het zuiden, maar dit ligt op een stuk veen ala ik me niet vergis. Nu is het zo dat wanneer het flink geregend heeft, onze tuin zo een paar dagen blank kan staan en al mijn bloemen verzuipen. We hadden hiervoor een paar struik achtige bloemen die ik eruit gespit heb omdat ik eerst dacht dat het onkruid was maar niet zo bleek te zijn die konden wel tegen al dat water. Maar alles wat ik er Hier in gezet heb dus niet... Wie weet welke plant/struik tegen een flinke hoeveelheid water kan op z'n tijd en tegen de zon? Er komt wel schaduw op van de schutting maar niet de hele dag. Drainage hebben we aan 1 kant van de tuin aangelegd maar dat gaf zoveel troep en ellende daar heb ik geen zin meer in ik ben dus op zoek naar de perfecte plant Alvast bedankt!
Grondsoorten: welke soort grond heb ik? | vtwonen even scrollen naar veengrond en daar staan er wat bij
Top daar kan ik vast wat mee. Als iemand nog meer weet hoor ik het graag, ik heb 3 perken waar nieuwe planten in moeten komen.