Lieve dames, ik heb echt even jullie hulp nodig, wat raden jullie aan? Vorige maand ben ik begonnen met clomid 50mg op 30december tot en met 3januari 2017 in mijn cyclus dag 3 t/m dag 7. Uiteraard onder controle van de gynecoloog. We hebben toen ook echos gehad, en mijn eitje groeide goed. ook heb ik een eisprong gehad en gevoelt, dit was alleen 2dagen te vroeg dan mijn standaard cyclus van 35 dagen. Dat is nog niet zon probleem, dus wij geklust. Maar nu sinds gister heb ik kleine druppeltjes bloedverlies, en ben ik 5dagen te vroeg voor mn ongesteldheid. Kan dit innestelingsbloed zijn?of is dit mijn ongestelheid? Ook omdat ik op dag 3 weer moet beginnen met clomid, heeft een zwangerschaptest zin? Wat adviseer jij? liefs
Als je ei vroeger was, dan komt je menstruatie waarschijnlijk ook vroeger? Ik heb altijd begrepen dat je alleen dagen van helderrood bloedverlies moet rekenen als je voor de nieuwe ronde clomid doorgaat. Natuurlijk kan je er een testje tegen aan gooien voor de zekerheid.
denk idd hetzelfde als hierboven. je ei is 2 dagen eerder dus denk dat je cyclus nu 33 dagen is dus dan is het een begin van je ongestelheid (helaas)