we willen maandag iets leuks gaan doen. De jongste vind vrijwel alles leuk maar de oudste vind veel dingen stom. ( begint te puberen) we komen zelf uit de buurt van Tilburg, iemand nog leuke ideeën op tips waar ik zelf nog niet aan gedacht heb? ( geen Efteling of safaripark)
Het natuurhistorisch museum ken je, neem ik aan? Vind je oudste dat onderzoeksgedeelte ook niet leuk? Heeft hij bepaalde interesses? Dinomuseum Boxtel? Openluchtmuseum Archeon? Of misschien een keer geocachen? (Kan ook m.b.v. je telefoon)
De oliemeulen in Tilburg,de steenuil in Oirschot, de Splinter in Eindhoven, Ontdekhoek in Den Bosch, het gouden woud in Liempd. Of een fiets huren bij Piet Plezier( of iets anders bij Piet Plezier) Succes met je keuze!
Ik dacht ook meteen aan het natuurmuseum in Tilburg. Dat onderzoeksgedeelte beneden is ontzettend leuk voor groten.
Ietsje verder maar het Geofort in Herwijnen is ook erg leuk. Uitgeroepen tot beste kindermuseum ter wereld.
Ja geofort is echt leuk met bijv de minecraft-workshop, ook nog leuk als je 10 bent! Vooral bij droog weer. Bij slecht weer Natuurmuseum Brabant ook heel leuk. Oertijdmuseum is bij 10 jaar al minder denk ik, tenzij hij nog steeds dol is op dino's
Prehistorisch dorp in eindhoven! Ze hebben er de perfecte leeftijd voor en in de herfstvakantie is er van alles te doen.