Wat moet ik doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Appelwang, 18 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Dat kan. Maar ik heb hen nooit gesproken en kan daar mijn (professionele) mening niet over geven :D
    Maar weet je wat het is? Soms denkt de 1 dat hij/zij echt niets doet, maar dan is er toch iets wat de andere ouder triggert. Of is het juist dat wel. Ik heb het zo gek als mogelijk gehoord en meegemaakt.
    Maar begrijp me niet verkeerd; ik twijfel er niet aan wat jij nu zegt. Jij kent die mensen; ik niet.
     
  2. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    Daar heb jij ook gelijk in. Die dingen zijn gewoon altijd lastig je weet ook niet hoe ze doen als je er niet bij bent.
    Ik weet wel van hem dat de begeleiding van het CJG ook niets met haar kan beginnen. Ze wil niet praten.

    Ik hoop vooral dat wij nooit gaan scheiden, maar als het gebeurt dat het wel netjes en normaal gaat voor de kinderen. Die lijden er ook onder.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  3. Spax

    Spax Lid

    27 dec 2019
    22
    55
    13
    Klopt hoor

    Je opmerking kwam bij mij alleen wat generaliserend over ("en dit zeg ik dus altijd tegen al ‘mijn’ ouders die bij mij aan tafel zitten:“ Een vechtscheiding voer je nooit alleen....”). Ik probeerde deze opmerking te nuanceren
     
    Iertje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina