Ik ben sinds een tijdje weer aan de pil maar sinds ik weer aan de pil ben heb ik geen zin meer in sex , Goede pil zal je zeggen maar als ik stop krijg ik wel weer zin. Ik slik de pil maar voor 1 reden zo min mogelijk ongesteld zijn. Ik heb hier zo hekel aan en ben dan echt een paar dagen uit de running kan niet veel heb veel pijn. Ik zoek iets waardoor ik toch beschermt ben maar niet meer ongesteld word en ik weer meer zin krijg. Condooms is geen pretje een hoop gedoe niks voor ons we zijn al zo lang samen. Ik en me man willen ons nog niet laten helpen je weet nooit. Zoek dus een goede oplossing iemand tips? Ben niet echt het type van huisarts vragen want als ik naar de huisarts gaat krijg ik er altijd een gratis buikgriep bij dus ik mijt dat. Gr gaga
Ik had de prikpil... 1x per 3mnd een miniprikje in mn bil en helemaal klachtenvrij.. Ik kroop ook tegen de muur omhoog van de buikpijn en rugpijn.. Succes/sterkte
Mirena? Ik vond het echt een uitkomst! werd niet meer ongesteld maar was geen ijskonijn meer zoals met de pil. Je moet er alleen wel even voor langs een dokter..
Hoi, Mijn zus heeft om dezelfde reden de prikpil. Nooit meer ongesteld en geen stemmingswisselingen of andere klachten meer. Nadeel is wel dat als je stopt t nog lang kan duren voor je weer vruchtbaar bent. na de zomer gaan wij voor een tweede maar als die tweede er eenmaal is (als het lukt en goedgaat natuurlijk) dan voor mij ook de prikpil. Hier steeds 3 dagen erge hoofdpijn in de stopweek dus probeer altijd stopweek in een vakantie te plannen, dan hebk er geen last van op mn werk maar ook geen fijne vakantie...