ik vind het toch een duidelijke test, zou mij niet verbazen dat jullie over een paar maanden nog een kindje mogen krijgen.
Ik zie ze ook duidelijk...Alleen wel vreemd dat ze niet oplopen! Ik wens je het allerbeste toe, hopelijk positief nieuws! Succes morgen! Voor jou ook hoor Lieflief, veel goede moed!
Nog even weer getest voor ik wou bellen. Maar inmiddels geen streep meer op de test. Bellen lijkt me dus niet meer heel zinvol. Vermoed kwestie van wachten tot ik toch bloed ga verliezen.
Ah nee toch. Wat balen zeg. Heb je wel voortekenen (bruinverlies ofzo) dat je bloed zou gaan verliezen?
Nee verder geen voortekenen. Heb dus net voor de zekerheid wel de verloskundige gebeld en die bellen me straks terug. Vind het wel balen, maar kan het vrij goed relativeren. Alles heeft een reden en al blijft de reden soms onduidelijk, het zou vast een goede reden zijn. Nog even afwachten wat ze van verloskunde zeggen.
Ooh erg duidelijk die test op foto.. test van vandaag... heb je pas met latere urine gedaan toch? Kan Dus ook zijn dat je daardoor negatief hebt getest. Heb je al wat gehoord van je v k?
Ja urine van vandaag was niet heel geconcentreerd. Maar wil mezelf geen hoop meer aan praten. Zit vol stress en onzekerheid, geen krampen of wat dan ook maar iets in mij zegt dat het niet goed zit, weet het niet. Verloskundige zei alleen maar dat ik moest afwachten. Voelde me niet heel erg serieus genomen. Gewoon afwachten want de testen konden ook vals positief zijn. Naja eerlijk heb 6 positieve gehad en lijkt me wel heel knap dat ze allen vals positief zijn. Mijn gevoel vliegt alle kanten op. Weet mezelf moeilijk een houding te geven. Geen bloed, geen krampen maar vandaag ook opeens geen positieve test. Testen zijn nu op, nieuwe besteld en die komen morgen binnen. Vrijdagochtend dus nog een x testen en weer negatief dan wacht ik maar af tot ik ga bloeden. Ik zei al tegen mijn vriend, als het dan toch mis moet zijn, laat het dan maar komen, dan kan ik het afsluiten, deze onzekerheid word je echt gek van...
Nog even een laatste update in dit topic. 5 Juni dan toch gaan bloeden. Echter maar 1 dag vrij veel, gelijk menstruatie en daarna niet zo gek veel meer, vanaf vandaag weer volledig gestopt. Had verwacht meer te gaan bloeden, maar het zou wel. We gaan met goede moed verder en hopen nu toch echt stiekem wel om vlug alsnog ons 2de wonder te mogen verwachten. Nog verstandig om morgen ochtend een laatste test te doen om zeker te weten dat hcg uit mijn lichaam is? Laatste test die ik deed gaf nog weer een tuurstreep. Die test 5 Juni smorgensvroeg gedaan.