Hallo allemaal, Tis misschien nog een beetje vroeg aangezien ik de eerste 12 weken nog niet voorbij ben, maar ik ben nu dus zwanger van de 3e. Onze jongste nu is dan net 12,5 maand, als deze baby geboren word, dus ik zoek een duo-wagen, waar straks EN de baby, EN mijn 1 jarige dochter in kunnen. Heeft iemand een aanrader? Niet te duur, aangezien het leven met 2-3 kids al duur genoeg is Hihih. Zag dat de x-adventures niet zo duur zijn, maar is dat ook iets? bedankt vast!
Ik zou zelf eerder gaan voor een 2de hands van een goedmerk dan een nieuwe van X-adventure of een topmark. Op marktplaats staan er genoeg én je hebt nog tijd genoeg! Dat is het voordeel van nu al zoeken vind ik. Ik heb er eentje naast elkaar en dat vind ik ideaal, hij is maar net iets breder dan een enkele. Ik vind achter elkaar niet fijn sturen. En je hebt ook nog de enkele wagens met een bak eronder voor het andere kindje, maar dat vind ik niets. Ziet er zo stom uit voor het kindje dat weggestopt ligt of zit.
Ik heb een x adventure en ben er heel blij mee. We hebben hem via marktplaats en kan gewoon door de deur enz. Ik ben blij dat ik een wagen naast elkaar heb want achter elkaar stuurt zo zwaar.
Ik heb de duowagen van kees, ook vanwege de komst van een 2de. deze is als duo wel prettig. heb hem besteld via snowis.nl en kreeg er een babynestje enzo bij... prijs vond ik ook wel redelijk
Hier een goedkope oude (10 jr) phil en teds (met onder elkaar). Van collega overgenomen die er veel plezier aanheeft gehad. Hij is even groot als een normale wagen en stuurt soepel en licht. Of ik hem zelf fijn ga vinden??? Ik heb geen idee; maar anders gaat hij via marktplaats weer de deur uit!
Ik zou idd ook voor een wat duurdere gaan, aangezien daar ook een reisiweg op kan en dat kan op de goedkope niet! Ik heb de Koelstra flexxo twin, erg fijn!
Ik heb een X-adventure (oud model), ideaal twee naast elkaar is lichter rijden dan achterelkaar en kan zowat overal binnen, want is niet echt veel breder dan een solowagen
Ik zat met het zelfde alleen is mijn dochter 17 maanden en over 2 weken komt de 2e. Wij hebben dus al een poosje rondgekeken en ons leek de abc design zoom erg praktisch. Hij is wel ontzettend duur, maar ben via mp bezig 1 aan te schaffen. Ik wilde namelijk en een reiswieg op de wagen en een buggyzit. Maar de reiswieg moest wel groot genoeg zijn dat ze niet na 3 mnd er alweer uitgegroeid zou zijn, en niet te breed dus naast elkaar viel ook al voor ons af, vandaar deze keuze
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb nog ff de tijd gelukkig. Was idd al wel van plan om NAAST elkaar te kopen en geen tandem. Maar nu blijkt dus ook dat dat lichter/prettiger stuurt. Iemand nog andere tips? ervaringen? Of misschien zelfs te koop?