hoi dames maak me wat zorgen , heb al sinds vanochtend continu natte plekken in men slip , het lijkt water , is niet plakkerig en droogt kleurloos op je ziet het dus niet meer , heb het gevoel of het wel beetje loopt . het is niet veel maar zijn wel hele plekken nattigheid . het ruikt niet naar urine , ik twijfel wat ik nu moet doen aangezien ik net geen 24 weken ben
ik heb geen vk dat is het hem net , ik woon in belgie en op zo een uur de gyn nog bellen ,pff weet het niet goed
ach joh die hebben 24uurs dienst... misschien is t wel niks, dan weet je dat ook weer en kan je lekker gaan slapen, dat kunnen ze misschien over de telefoon al wel zeggen, misschien is t wel wat en dan kan je erger voorkomen... het is hun werk!
bellen hoor!! zou iig voor de zekerheid veel blijven liggen. niet rondlopen/bukken ed tot je zekerheid hebt! succes!!!
je kan altijd bellen, je kan beter voor 'niets' bellen dan dat het wel vruchtwater is.. al is het alleen al voor je eigen geruststelling.
ik heb gebeld ! ze ging de gyn opbellen en me dan terug bellen ze denkt zelf niet aan vruchtwater maar aan afscheiding ,
Hoop het voor je! Heb je een inlegkruisje in (beetje een rare vraag, maar even praktisch)? Dat is misschien handig, ik geloof dat er een testje is om te kijken of het vruchtwater of wat anders is. Dan heb je in ieder geval wat opgevangen. Wat je ook nog kan doen, even naar de wc en op je hand blazen(zodat de lucht niet wegkan, mond tegen je hand aan, dan komt er wat druk "down under"). Als het dan loopt is het vruchtwater.
inlegkruisje heb ik niet in heb dat niet enes inhuis krijg der enorme uitlag van en ga helemaal openliggen heb dat ook gedaan op toilet en blazen op men hand en het blijft daar vanonder gewoon continu nat , net afgeveegd en enkele tellen later weer nat ! volgens de mevrouw aan de telefoon (vroedvrouw) moet ik niet panikeren net geen 24 weken , en vanaf 24 weken geven ze longrijping oid , en blijkbaar is er een nieuwe metode om kunstvruchtwater in te spuiten in een ziekenhuis in belgie weet even niet meer welk , blijkt het echt vruchtwater te zijn moet ik naar dat ziekenhuis edit heb het even opgezocht het UZA
Oei dat lijkt mij niet zo goed, wil je niet bang maken maar dat trucje lees ik hier steeds om te checken of het vruchtwater is. Mag je wel komen? Of willen ze dat je gewoon thuis blijft en het aankijken ofzo?? Misschien een idee om manlief zijn bed uit te slepen en gewoon naar de 1e hulp te gaan en zeggen dat je vruchtwater verliest. Dan word je in ieder geval snel geholpen.
de gyn gaat me seves zelf opbellen , en waarschijnlijk moet ik naar daar om te controleren , manlief is al wakker en wacht mee af .
nou dat hoop ik ook heb voor de zekerheid kleine meid op bed gelegd bij sm , wat kleding in een tas gedaan enzo , als er dan iets is kan manlief die snel komen halen . gyn is onderweg naar het ziekenhuis hij wil me zelf zien mag binnen half uur naar daar vertrekken dan is de gyn ongeveer gelijk met mij daar
Hallo, Dit had ik van de week ook. Had nog wat opgevangen, rook zoetig En er zaten witte vlokjes. Maar kreeg toch te horen dat het afscheiding is. Want vruchtwater blijft lopen. Dat schijnt ook zoetig te ruiken. Maar je kan inderdaad beter het zekere voor het onzekere nemen. En gewoon langs gaan. Heel veel succes!
Jeetje heftig! Oh duim voor je en ga aan je denken!! Echt heel erg vervelend, ik hoop dat je uk helemaal goed blijft zitten en het gewoon maar afscheiding is!! Ik duik mijn bed nu wel echt in want ik kukel om, ga morgenochtend meteen even checken hier. Hoop op goed nieuws! Dikke knuffel en succes vannacht!
nee hoor vruchtwater blijft niet lopen ! juist doro emn vorige bevalling is men gyn zo voorzichtig had 48 uur gebroken vliezen nou ja een scheur en hadden het niet gemerkt , bleef ook niet lopen ofzo leek op erg op afscheiding
Ik heb het een paar week geleden ook gehad, net 27 weken, rook ook zoetig... was ook bang dat het vruchtwater was, bij de VK geweest, moest ook de test doen met ''blazen op de hand'' en mijn vagina was zo droog, kon geen vruchtwater geweest zijn zei ze, waarschijnlijk vloeibare afscheiding...