Alsof ik het verhaal van mijn zusje lees, hoewel zij ook een aantal keer behoorlijk mishandeld is door hem. Helaas heeft zij ook twee dochters die ze in dit gebeuren mee sleept. Hier vorig jaar november een interventie gehad. Op de avond zelf heeft ze hem eruit gezet, twee dagen later zat hij weer volledig bij ze in. Vorige maand was het dan toch definitief uit (volgens haar) nu zit hij er ook weer. Zoals kaboutermeis zegt. Wachten tot de oogkleppen afgaan... Heel moeilijk en frustrerend, vandaag nog een pittig gesprek met mijn zusje aan de telefoon gehad. Maar ik durf ook niet te veel tegen haar te zeggen/in te gaan vanwege de angst dat ze mij/mijn ouders helemaal de rug toe keerd, en het hem lukt om haar helemaal te kunnen isoleren.
Toppertje ben je, je vriendin mag écht in haar handen knijpen met zo'n lieve betrokken en daadkrachtige vriendin. Respect. Laat je even weten hoe het zondag afloopt, ik hoop dat ze haar oogkleppen zal af kunnen zetten. Misschien dat ze eerst schrikt, boos wordt of wat dan ook.....maar ik weet zeker dat ze diep van binnen geraakt zal zijn dat jullie zoveel om haar geven. Sterkte en succes!
goede morgen dames het heeft even geduurd maar hier weer een up date. we hebben de interventie gehad de eerste verliep niet helemaal volgens plan, maar zaterdag hebben we nog een poging gedaan en deze keer was er zeker vooruit gang. we hebben best hard moeten zijn en haar echt uit haar droom moeten trekken en de nodige tranen zijn gevloeid maar ze is wel in gaan zien dat dit allemaal echt niet kan. zondag heeft ze dan ook de relatie verbroken ! maar we zijn er nog lang niet vanmorgen sprak ik haar en de nodige twijfel is alweer toegeslagen ik blijf met haar praten en zeggen dat de hoop en haar gedachten niet realistisch zijn en dat hij niet gaat veranderen daar houd ze zich nog wel enig sinds aan vast. ze word heen en weer geslingerd door emotie,s en dat is logies ze weet dat dit niet kan en toch houd ze van hem. ik hoop zo dat ze met onze hulp in blijft zien dat dit echt de juiste beslissing is ! het doet intens veel pijn om haar met zo veel verdriet te zien vanmiddag als de kinderen uit school zijn ga ik naar haar toe om te koken en een lekker hapje te eten met nog een vriendin en mijn man ik weet dat dit het beste is voor haar en haar kleine mannetje en uit eindelijk zal het steeds beter gaan en word ze weer haar zelf dan zal ze hoop ik blij zijn dat dit heeft gedaan
Meid, je bent echt een TOPPER! Wat een super vriendin zeg, ik hoop dat ze dat op een dag inziet. Je zou een medaille moeten krijgen! 👍👌👏 Fijn dat er nu toch 'vooruitgang' inzit, wat een opluchting! Blijf volhoeden want ze zal idd nog wel wat zwakke momentjes krijgen hier en daar. Ze zal je binnenkort echter ontzettend dankbaar zijn, houd dat voor ogen. En je hebt dat kleine mannetje óók verlost uit een zeer ongezonde situatie. Super!
wat een onwijs lieve berichten meiden ! ik hoop dat ik een goede vriendin ben ! voor mij is het heel gewoon zij en haar kleine mannetje betekenen heel veel voor me en heb er daarom ook veel voor over om haar te helpen en haar en haar kleine mannetje gelukkig te zien