Wat moet ik hier mee??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marijee, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik zou ook op het drukkende gevoel afgaan in je buik
    de pijn van je eisprong blijft tot het eitje gesprongen is.
    de pijn die je voelt is omdat het op knappen staat.
    dus ik zou heel zeker goed klussen de komende dagen
    succes!

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    dankje! ik blijf maar gwoon op me gevoel vertrouwen

3. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    dat is en blijft nog altijd de beste raadgever ;)

4. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik denk dat die morgen ochtend vet positief is je test, zo zag mijn test er ook uit 1 dag van te voren en volgende dag vet positief

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

Klusze! :D

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha je maakt het wel spannend. Gewoon ervoor gaan! veel plezier ;)

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#27 wonderteam, 28 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2010
    Ik heb het helaas met de testen van sensitest gehad. Ze bleven maar vaag. Ik wist dat mijn ei moest komen en heb gauw andere testen gekocht. Heb met dezelfde urine getest en die test was veel duidelijker.

8. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    ik ga ook ovu testen doen de goedkope maar ook de digitale van clear blue als ik denk dat de goedkope posi is pak ik de clear blue erbij dan heb ik zekerheid

9. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    dank jullie wel meiden

het klussen is net wel goed gekomen ;) haha

probleempje is alleen dat vriendlief het hele weekend weg is vanaf morgen :( dus nu hopen dat me eitje niet zondag is!!
    dat is de enige dag dat het niet mag.. mjah zal je net zien dat dat wel gebeurt.. morgen voordat hij weg gaat nog ff snel 1 keertje klussen en dan hopen dat me eitje zaterdag is en anders maandag!

heb wel echt steken in me liezen nu en drukkend gevoel dus dat die niet is geweest weet ik echt zeker!
    nu de vraag wanneer komt die dan wel.. zal niet zo heel lang meer duren denk ik.

ik hou jullie op de hoogte meiden.

p.s over de tip met de digi van clear blue.. ik heb dat vorige maand wel gedaan.. alleen deze maand zitten digitale er niet in omdat we een financiele tegenvaller hadden deze maand..
    volgende ronde gebruik ik ze er zeker wel weer bij naast mocht het dan nog nodig zijn.

slaap lekker allemaal!

10. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    hoop houden hoor

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Als je morgen klust en je eitje komt zondag is dat prima hoor! En voor de zekerheid maandag nog een keertje: zit je helemaal goed!

12. music4life

music4life Niet meer actief

ik lees ff mee,ik heb precies hetzelfde,,,al echt zeker een dikke week aan het testen,,gister een donkerdere streep en nu vanmorgen was hij weer lichter,,maar niet positief,gek toch? en maar klussen hahaha we proberen om de dag,ik heb al 3,4 dagen rekbaar wit slijm. dus geen idee,,mn man zei ,ben je niet gewoon zwanger, omdat je ook niet weet waneer je ongi moet worden hahaha

13. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

@JUJU.. we hebben net voor het laatst kunne klussen hij gaat vanmiddag weg.. en hij komt pas maandag nacht terug dus eitje mag op alle dagen komen behalve op zondag! haha

de druk in me liezen is nu echt groot dus denk niet eens dat ik zondag zal halen haha.. ;)

@music4life.. ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt wanneer je ei is.. ik weet hoe vervelend het is die onzekerheid.
    welke merk testen heb jij?

ik ga zo weer een ovu test doen dus ik ben benieuwt!

14. music4life

@ marije lief van je
    ik gebruik nu clearblue (veel te duur) daarvoor testjezelf en voor mn 1ste zwangerschap de persona!!! die wil ik na mn volgende menstruatie weer terug gaan gebruiken...
    suc6 met tsten:D

15. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    dankje!

clear blue is indd echt heel duur maar wel goed!
    voirge maand dacht ik dat ik me eitje al had gehad en toch vertrouwde ik het niet helemaal.. op een ochtend moest ik van mezelf echt nog een ovu test doen en had nog een paar clear blue liggen dus die gewoon en ja hoor positief!

------

meiden me ovu testen van vandaag zijn allemaal niet zo donker als de laatste van gister.. hele dag echt hele erge eipijn gehad in me rechter lies/onderbuik.. en net opeens een hele korte rugwee.. zou dat me eisprong zijn? heb het nog niet eerder gevoelt.

16. music4life

hmm kan hoor ik heb nu precies hetzelfde en vanmorgen was mn ovu test negatief,,gek toch?

Deel Deze Pagina