Trekpleister en Kruidvat hebben dezelfde testen..... alleen ik heb m bij trekpleister gekocht omdat kruidvat hier uitverkocht was... 1 maart was 1e dag van mn laatste menstruatie, geen pil meer geslikt. altijd cyclus van 28 dagen (geen idee wanneer ei was). normaal gesproken altijd 2 dagen voor NOD erg last van krampen en hoofdpijn maar nu totaal helemaal niks!!!! gister kon ik dus testen.. helaas nega.. vanmorgen weer test gedaan (kon me niet beheersen ) maar: - bij het doorlopen kwam er overdwars een hele rare streep (hetzelfde als test/controlestreep kleur). net alsof iemand er met de nagel ingeprikt had - bovenin de teststreep staat een "puntje/streepje" van ongeveer 2 mm verder is ie wit (behalve die overdwarse streep die lichter is). wat vinden jullie van dit verhaal??? moet ik straks opnieuw testen of paar dagen wachten?? ik krijg m helaas niet op de foto.....
gewoon als negatief beschouwen natuurlijk...de test is niet goed gegaan ... Ik zou morgenvroeg weer een test doen.
stomme testen ook he hahahaha Eigenlijk moet je een nieuwe gaan eisen maar ja sta je daar met je test in de winkel
hahaha daar heb ik wel over zitten nadenken maar aangezien ik vanmiddag visite krijg en niet precies weet hoe laat lukt dat dus niet... manlief is net wel zo lief geweest om ff nieuwe te gaan halen.... en die vond het onzin om terug te gaan met dat ding van vanmorgen....
jammer........ @De rest...wat maakt het dan uit of je in ronde 1 zit eigenlijk....is toch spannend dan?
Uuuh hallo.... dat bedoelde ik helemaal niet met mijn vraag. Als dit haar 1e pilloze cyclus is, dan kan ze nog niet spreken over een cyclus omdat haar lichaam moet ontpillen. soms duurt dat kort maar soms kan dat ook wel ff duren en wordt je dus ook niet op dag 28 ongesteld. En dan heeft nu al testen niet zo'n nut namelijk, je weet dan ook niet wanneer je nod is omdat je niet weet wanneer je ei is geweest (tenzij je testen doet of tempt)
oh zo kwam het even over hahaha... Maar je hebt gelijk.....maar goed ik had wel altidj gelijk een cyclus dus hoeft niet altijd te zijn dat ronde 1 weinig kans is...
zoals ik in mn 1e bericht al aangaf heb ik altijd een cyclus van 28 dagen gehad... vanaf de 1e keer stoppen met de pil en ook na het eruit laten halen van de mirena vandaar dat ik aangaf dat mn cyclus 28 dagen is.... maargoed dat was helemaal de vraag niet (die ging over de vaagheid van de test!) @cindy.. bedankt voor het meeleven... helaas kwamen vanmiddag toch de rode duivels....