Jeetje meid, wat rot is die onzekerheid toch he! Vooral als ik kijk naar je onderschrift heb je al heel wat miskramen gehad. Ik heb er zelf 2 gehad, en ik vind dat al verschrikkelijk laatstaan zoveel als jij al. Gelukkig heb ik zelf wel 1 prachtige dochter van 2 en half maar ik kan heel goed begrijpen hoe je je voelt. Ik hoop echt voor je dat je morgen een knallende test heb! We gaan duimen voor je. Liefss Mammatje89
ben blij dat het nog een beetje te zien is.. In het echt is hij zoveel duidelijker (natuurlijk geen knaller hé) En mamaatje.. bedankt voor je lieve woorden, zelf hebben we gelukkig ook een dochter van 4. En ik probeer in mijn hoofd te houden hoe enorm gezegend wij zijn met dit gezonde meiske (een draakje en drama queen) Maar het blijft aan mij vreten.
Ja dat begrijp ik heel goed hoor. Mijn 1e zwangerschap werd ook een miskraam, gecurreteerd en hersteld. Daarna was ik binnen 2 maanden zwanger van me dochter. Ik ben in aug 2011 gestopt met de pil, 2de maand zwanger geraakt en ook dat werd een miskraam in november. Weer gecurreteerd en hersteld. Toen een cyclus die weer helemaal op gang moest komen. En nu, 4 maanden na de curretage, nog niet zwanger. dat vreet ook aan mij, ik heb 2 schoonzussen die zijn zwanger. Me nichtje is zwanger, mn neefje is net 2 maanden vader, en dan ken ik nog wel 6 meiden die zwanger zijn. Dan denk ik ook van.. grrr waarom ik niet. En ik gun het hun natuurlijk van harte, maar ja ik wil zelf ook. Ik heb deze maand echt goed mn ovu testen bij gehouden en op de juiste dagen sex gehad. Dus ik hoop over 10 dagen ook een positieve test te mogen hebben, maar dat is nog even af wachten. En net wat je zegt, we mogen inderdaad blij zijn dat we al een kindje hebben die gelukkig gezond is, maar als je een wens heb voor meer kindjes, dan is het inderdaad vervelend als je in deze situatie terecht komt.
de test van vanmorgen is gelijk aan die van woensdagavond. Na anderhalve dag had het gewoon beter moeten zijn, zeker met die watertest in het hoofd. Ben zo vreselijk verdrietig.. want laten we eerlijk zijn.. de kans dat dit nog goed komt is nihil..
Lieve nette: ik heb geen woorden ervoor. Ik kan alleen heel hard voor je hopen en bidden dat het deze keer wel goed zal blijven gaan. Ik gun het je zo meid. *Knuff*
@twijfel... dank je meis! @mamaatje,.. sorry dat ik niet meer op je verhaal heb gereageerd. Maar ik begrijp wat je bedoeld.. ook een knuffel voor jou
Op de eerste test was hij duidelijk waarneembaar, maar op de laatsten zie ik niks. Kan ook door de foto komen natuurlijk! Sorry, maar wanneer had je ongesteld moeten worden?
vandaag duufke.. en dan zitten we gelijk met het volgende probleem.. Dinsdag moet ik voor een hystroscopie om een poliep te laten verwijderen. Dat kan alleen als ik niet zwanger ben en nagenoeg niet meer ongesteld
Dat zou dus betekenen dat die hystroscopie sowieso niet uitgevoerd kan worden, omdat je of ongesteld word een deze dagen of zwanger bent. En ik hoop het laatste natuurlijk. Ga gewoon naar je huisarts als je Maandag nog niet ongesteld bent geworden en vraag een bloedtest aan. Deze onzekerheid is niet te doen lijkt me. Oja, die hystroscopie kan niet verzet worden omdat je twijfelt of je zwanger bent? Want stel je bent zwanger, kan er tijdens zo'n onderzoek dan iets gebeuren met de vrucht?
ja dan gaat het vruchtje weg.. Maar als ik niet ongesteld ben geworden moet ik sowieso afbellen, want zelfs als ik niet (meer) zwanger ben is er dan weinig te zien enz omdat het baarmoederslijmvlies is niet is afgebroken
Ik zie je testen en hoop zó dat je wel zwanger bent. Maar eerlijkheidshalve had ik afgelopen cyclus óók zulke testen, die zelfs nog wat donkerder werden, maar kort daarna mondde dat toch uit in een VMK. Morgen moet ie echt wel donkerder zijn, als je ervan uitgaat dat je HCG ongeveer per 2 dagen verdubbeld. Ik duim voor je!
dank je voor je berichtje hellen.. ik weet het hoor.. Mijn man wilo hoop blijven houden, maar zelf heb ik dat al niet meer. Mocht ik zondag nog niet ongesteld zijn doe ik nog een testje.. en tot die tijd wacht ik af
Sh*t Had echt gehoopt op nu duidelijker! Is er nog een kans ? Hoe voel je je ? Vandaag je nod dus... ik duim nog steeds meis.. Je hystro kan nu sowieso niet doorgaan dinsdag dus.. ? Hele dikke knuffel
Het nanet ik volg je al een tijdje en ik was na het zien van je 1e foto erg positief...alleen op de laatste zie ik echt niks meid
Lieve nette.....ik begrijp dat jij geen hoop meer hebt maar dan blijf ik wel voor je hopen, en ja misschien tegen beter weten in maar ik gun het je zooooooo.......lieverd waarom bel je het zkh vandaag niet nog en laat direct een hcg test doen, met jou geschiedenis mag dat toch wel, ze kunnen het binnen anderhalve uur weten. Kus voor nu.