weer een hoop lieve berichten.. @goof.. omdat het geen verschil maakt.. Een hcgtest toont een hoeveelheid hcg aan, maar uiteindelijk gaat het niks geven het verdere verloop.. Lief dat iedereen zo meedenkt.. en eerlijk is of blijft hopen
nee vandaag ga ik geen test doen. Ik wacht maar even af. Misschien zondag of anders maandag als er geen bloed komt. Wel veel rugpijn vandaag en een heel zwaar gevoel in mijn baarmoeder (en ook rug) bovendien doen mijn tepels zeer. Dus zal een menstruatie waarschijnlijk wel snel komen.
verdikkie.. nu kan officieel de kijkoperatie niet doorgaan. Stel morgen begint de menstruatie, dan heb ik dinsdag vast teveel bloedverlies om de hystroscopie te kunnen uitvoeren..
dank je wel.. Ik zi e ook wel iets, maar het zou al duidelijker moeten zijn.. (zeker na de eerste test)
Tggg wat een onzekerheid ! Ik vind de onderste ietsje donkerder als de bovenste. De middelste kan ik niet goed zien door de geligheid. T blijft afwachten meis.. wat je lichaam gaat doen, en je testje van morgen..(als je dat gaat doen) Dikke knuffel weer..
K K K..........en nog meer K!!!!! Ik zie juist op de bovenste duidelijker een streep dan op de onderste.....en dan ook nog de kijkoperatie die niet door kan gaan, dat is dubbel.....K...... Mocht er toch niks komen zou ik maandagochtend direct even bellen en kijken of je alsnog bloed kan laten prikken. Een ding lieverd, en dat wil je vast niet horen maar blijkbaar heb je nog wel een goede eisprong....toch??? Dat is na eerder nieuws toch wel weer een goed teken nog...... Hele dikke knuffel denk aan je!
He nanette wat vreemd weer allemaal zeg. Maar bij het rijtje met de drie testen zie ik eigenlijk nergens een streep maar dat zal wel door de foto komen. Nanette kan zo'n poliep ook geenposi testen veroorzaken? Heb je og getest vandaag? Xxx joyce
ik weet eigenlijk niet of je door een poliep ook een licht streepje op je test kunt krijgen.. Goede vraag v=om mee te nemen naar de gyn.. Als ik morgen nog niet ongesteld ben moet ik sowieso het ziekenhuis bellen, want de hystro moet verplaatst worden. Ik denk dat ik dan ook een afspraak krijg met mijn arts om te kijken wat er eigenlijk aan de hand is.. Streep van vanmorgen was gelijk aan die van gisteren enz.. Dus ik plaats geen foto, dat is namelijk de moeite niet.
Heele dikke knuffel meis. Ik hoop dat je heel snel meer duidelijkheid zal krijgen!! Zo aanklooien is niet goed voor de mens! XX