Kan dat? Dat je je ei krijgt en dan positief test?? Ik heb namelijk het idee dat mijn ei eraan komt ofzo... Ik zit op dag 29 van mijn cyclus...
Is toch beetje raar dat je ei komt op dag 29 gezien je cyclus in je banner. Denk ook dat je gewoon zwanger bent hoor. Plaats de foto eens onbewerkt.
Ok thanks voor je antwoord... Denk het ook wel ja.. Weet alleen niet hoelang ik dan zwanger ben maar goed dat zien we vanzelf...
Ik vind hem nog erg licht! Maar denk ook wel dat je zwanger bent. nog een paar dagen afwachten, spannend!
ik ken meerdere meiden op ZP die wel positief hebben getest tijdens de eisprong het streepje is ook dusdanig licht voor als je bijv al 5 weken of langer zwanger zou zijn wanneer is je laatste menstruatie geweest?
Idd ik dacht het gelezen te hebben daarom mijn vraag dus.. Ik ben voor het laatst op 22 februari ongi geweest... vorige maanden ovutesten gebruikt, nu dus niet... Mijn LF was ook elke keer maar 11 dagen toen...
dan zou je nu dus precies op cyclusdag 28 zitten en kan je zwanger zijn als je bijv op dag 14 de eisprong had, want dan zou vandaag je NOD zijn waarop je kunt testen. las dat je andere cyclussen langer waren, maar dat hoeft dus niet heb je geen ovutesten meer in huis? al kleuren die vaak ook positief op zwangerschap
Heb alles gelezen en ik ben ook heeeeeel benieuwd. Als je idd op cd 29 zou zitten zou je precies 4 week en 1 dag zijn.. Je kan dan al zeker positief testen! Spannend hoor hou je ons op de hoogte? Of heb je hem stiekem al gedaan?!
deze is niet positief hoor.. de urine is niet goed doorgelopen.. (je ziet dat de urine van links naar rechts loopt en waar het streepje lijkt te staan stopt de urine-doorloop..)