Toch niet getest vandaag? Spannend. Heeft implanon misschien hetzelfde euvel (Haha mijn autocorrectie maakte hier eicel van 😂 als de nuvaring, dat hij vlak na de bevalling niet betrouwbaar is?
Moet de tweede streep in dat ronde venster zitten? Zelfs met de iPad op de felste stand zie ok echt niks. Maar misschien kijk ik op de verkeerde plek? Ik ken deze test niet.
Ik heb gisteren inderdaad nog getest, twee keer zelfs. Sorry dat ik nog niet gereageerd had, ik heb een drukke dag gehad. Smorgens heb ik met mijn tweede 'plasje' bij mijn schoonzus getest, die had nog een actiontest liggen. Hier was niets op te zien, tsja, iets vaags als ik hem vanuit alle hoeken ging bekijken. Voor de zekerheid heb ik smiddags nog even een pakje met nieuwe testen gedaan, en ik kwam er achter dat er nu ook early testen van de action bestaan. Deze dus meegenomen en ook niets te zien. Ik ga er dus voor alsnog (gelukkig) van uit dat het negatief is, maar ik hou het nog wel even in de gaten. Misschien over een paar dagen nog even kijken en anders zal het vast een fout in de test zijn geweest, of toch een voordrukstreepje die wellicht gereageerd heeft op hormonen van de implanon? Ik weet niet of dat mogelijk is maar goed. Ik weet trouwens ook dat de meningen verdeeld zijn over action testen, maar met mijn eerste had ik een knaller met 5 weken, en bij mijn tweede zoontje een vrij duidelijke streep met achteraf 3 dagen voor NOD. Ik ben daar dus wel positief over.
Ik heb gisteren precies zo'n test gehad, ik had nog stiekem hoop maar ga er dan ook maar vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden en een voorraad kruidvat inslaan voor de volgende ronde!