Tjee wat heftig! En jammer dat je het weekend nog "over " moet om te kunnen weten wat er nu aan de hand is... Sterkte en succes!
LiAnn, wat lees ik nu? Jeetje, spannend meis! Ik hoop dat het goed uitpakt voor je! Hoe laat moet je maandagochtend en hoe zit het nu met de 2e behandeling? Neem aan dat die even op een zijspoor is gezet...?
och lian wat rot nu het hele weekeinde door moeten. Heel veel sterkte hoor! Ik hou je topic in de gaten, hou ons op de hoogte. groetjes
Balen dat je het hele weekend nu in onzekerheid zit. Ik hoop zo dat je maandag positief nieuws te horen krijgt, spannend! Liefs Nikkie
Hey, ik werd toch nog gebeld vanmiddag dat ik toch moest komen er is eerst bloedgeprikt toen kon ik weer ff na h.is maar de hcg was honderdvierentwintig,hij vroeg aan me ben je ooit zwanger geweest,ik zei nee nog nooit ,hij zei toen n wel maar n. niet meer... Hij heeft inwendig een echo gemaakt en hij zag niets en heeft ook zelf nog gevoeld en vroeg of het zeer deed vanbinnen,het deed niet echt zeer. hij kon ook niet echt een bbz ontdekken. Mocht ik toch nog erge b.ikpijn krijgen moet ik gelijk bellen. Ik ben ds zes weken zwanger geweest ik ben erg verdrietig,ik had toch ergens een beetje hoop. En ik mag ook nog niet beginnen met een nwe poging bah,dat vind ik helemaal niet le.k. Dinsdag moet ik tr.g naar de ivf arts voor weer een echo van te voren moet ik weer bloedprikken.. ik kan niet zeggen hoe verdrietig ik ben Lfs LiAnn
Jee meiske toch! Eerst denk je ongi te zijn, dan toch misschien nog hoop op een zwangerschap en dan nu dit! Heb er geen woorden voor. Helaas weet ik hoe het voelt. Ik wil je veel sterkte wensen komende tijd. Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven. Liefs Nikkie
Nou ja zeg wat vreemd. Ik kan heel goed begrijpen dat je enorm verdrietig bent :'( . Ik snap eigenlijk niet hoe dat hormoon dan in je bloed komt. Vind het nogmaals erg vreemd. heel veel sterkte.
,ja ik weet het ook niet. Ik ben nog nooit zwanger geweest ds ik weet ook helemaal niets af van die waarden van hCG. Toen hij de echo aan het maken was zag hij een klein wit stipje zeg maar,hij printe het .it maar zei hier verder niets over, ja dat er niets te zien was. Ik vond het hoe hij het allemaal zei erg grof overkomen,mijn man ook hoor. Ja ik weet het niet, met hoeveel weken is er dan iets te zien / Lfs LiAnn
Met een week of 4 5 zou je een verdikt slijmvlies kunnen zien in de BM maar het is maar net hoe de apparatuur is. Daarnaast een wit stipje, dat lijkt me toch wel dat er iets te zien is . Hoop dat degene van aankomende week een wat beter humeur heeft en die je wel goed uit kan leggen want er gaande is. Want Hcg komt niet uit de lucht vallen
hij was helemaal niet d.idelijk .Hoe is je hCG dan met een mk of met een bbz heeft iemand hier ervaring meer/hij heeft het echo .itgeprint en verder niets van gezegd. Ik weet het niet hoor maar hij is niet zo d.idelijk geweest ja hij zei je bent zwanger, maar n. niet meer... Lfs LiAnn
Hij brengt zichdr wel makkelijk vanaf zeg : je bent zwanger maar nu niet meer . Bij een bbz is het hcg vaak heel hoog, bij een mk kan die ineens gaan dalen.
He verdorie, wat een verdrietig nieuws. Ik snap alleen niet dat er niks te zien is als je 6 weken zou zijn zwanger geweest.Er moet toch een vruchtzak te zien zijn? Gatver, wat laten ze je in het duister tasten. Ik weet helaas niks van die hcg waardes af, maar denk dat Elmo dat wel weet... Heel veel sterkte met afwachten.
Zara, ja ik ga er ook niet meer van .it dat het zo is. Maar hoe hij het heeft ' gebracht' is gewoon niet helemaal netjes vonden wij. Als je dan toch iets ziet,laat dan in ieder geval weten wa het is. Ik heb ook echt geen verstand van de waarden Dinsdag moet ik naar me eigen ivf arts ik hoop dat zij ons meer kan vertellen. Lfs LiAnn
Ja, houd maar op.'t Is best een aardige man, maar je moet echt alles uit hem trekken.Heb nu alle inseminaties hier in Z. uitgerekend bij hem gehad en hij stelt je niet echt op je gemak. Dan heb ik veel liever dr D. maar die is op vrijdag altijd vrij helaas. Met afwachten bedoelde ik meer van of er nu een 'spontane' miskraam gaat komen,want met 6 weken zwangerschap moet dat er toch uit.
Elmo, wat vind jij hiervan en wat vind je van die waarde Volgens mij heb jij ,helaas,veel meegemaakt,heb jij een reaktie misschien Kan die waarde hoog zijn bij een mk of bbz Lfss LiAnn