Bedankt allemaal voor jullie lieve reactieś. Ja dat ga ik zeker vragen wat hij heeft gezien,ik wil ook graag weten wat dat is,of is geweest. Weet iemand misschien nog meer vragen waar ikzelf zo even niet op zou kunnen komen ? Zijn erg welkom Nu heb ik nog een vraag,we hebben 2 honden, malthezer leeuwtje en golden retriever. Het kleintje ligt eigenlijk altijd bij mijn man,sinds een week ligt ze steeds bij mij,voelt zij dat er "iets"aan de hand is met mij ? Ik ga zo bloedprikken. Lfs LiAnn Lfs LiAnn
Ik heb eens ergens gelezen dat honden en ook katten dat kunnen voelen. Ze zijn bij een zwangerschap ineens veel beschermender naar de vrouw. Ik geloof dat dat bij NOD januari is geweest. Er zijn daar zoveel bladzijdes geschreven dat het geen doen is om dat terug te zoeken lijkt me.
Hey , Nu zitten mijn man en ik nog met een vraag. De arts die wij vrijdag hadden zei ons dat ik dan eventueel 6weken zwanger zou zijn,maar ik heb op 13 februari de punctie gehad en 16feb is de tp geweest. Je telt dan toch terug naar de datum van de punctie ? Bij een natuurijk zwangerschap tel je er 2 weken bij op,maar met ivf kan dat toch niet ? ik stel deze vraag niet omdat wij ervan uitgaan dat ik nog zwanger ben. Maar mijn man heeft hier heel de dag aan zitten denken. Lfs LiAnn
He LiAnn, ook bij IVF tel je er twee weken bij op vanaf de dag van de punctie. Dus vanaf 13 februari plus twee weken. Sterkte meis, ik begrijp dat jullie met heel veel vragen zitten. Hele dikke knuffel voor jullie allebei.
Heel veel sterkte meid, hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt! Helaas weet ik precies wat je mee maakt, het is net als of ik mijn eigen verhaal her beleef. Denk aan je! Dikke knuf
Hanneke, dank je wel! maar tel je dan terug vanaf de punctiedatum ? dus 13 feb en dan 2weken terug tellen ? Lfs liANn
Als je na een IVF behandeling zwanger wordt, ben je op de testdatum 4 wk zwanger, net als "gewoon" testen. Punctie = eisprong zeg maar. Heel veel succes morgen! Elmo
wanneer je zwanger bent zou dat betekenen dat je nu ruim 7 weken zwanger bent... maar nog even een vraagje, heb je nu wel of geen bloeding gehad, dus ongi? je bleef toch heel lang ongi?
bedankt voor de reaktieś Linda, ja ik ben lang ongi geweest.Ik ga er ook echt niet vanuit dat het goed is. Maar ja je bent allebei zo onzeker,en zo onzeker naar huis gestuurd. en vraagt je veel dingen af. En mijn man heeft zich dit heel de dag afgevraagd over die duur en vanaf wanneer je moet tellen. Allemaal bedankt Zodra ik iets weet morgen laat ik het weten. Lfs LiAnn
Liann, wil je nog even sterkte wensen voor morgen. Hopelijk komt er duidelijkheid voor jullie en krijgen jullie op een prettige manier jullie vragen beantwoord. liefs
Hoi Liann, Is het uberhaupt mogelijk dat je de afgelopen maand spontaan zwanger bent geworden? Dat zou kunnen met de waarden van de HCG. Ik weet je medische achtergrond niet. Sterkte en succes morgen!
LiAnn, sterkte vandaag en hopelijk krijg je vandaag de antwoorden op al je vragen en komt er zoveel meer duidelijkheid voor je/jullie.
Heel veel sterkte vandaag. Ik leef zo met jullie mee. Hoe laat heb je de afspraak? Ik moet zeggen dat ik er ook aan heb zitten denken of je niet spontaan zwanger bent geworden. Dat zou toch helemaal te gek zijn. Ik ga voor je duimen vandaag.
ik denk ook aan jullie..... wat een onzekerheid,,,ik hoop gewoon op een wonder...je hoort ze hier immers vaker.. maar wil je ook niet gek maken.... sterkte