wat moet ik hier n van denken

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door LiAnn, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    me2!

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ik heb de hele ochtend al aan je zitten denken. Kon helaas niet hier komen ivm werken.

Heel veel succes vandaag!

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Heel veel suc6!Ik denk aan je

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Weet je al wat meis?!
    Als ik het me goed herinner moest je vanochtend toch?!

Ik denk aan je en duim voor je!

Liefs

5. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hey allemaal,

Nou ze ze vroeg als eerste hoe het met me was,ik zei dat ik erg moe was en met vlagen misselijk. De hCG waarden was al aardig gedaald( hoeveel het was weet ik nu niet) Ik heb dus een miskraam gehad,waar het zich heeft ingenesteld weten ze niet, wat die arts vrijdag zag op de echo, dat zat aan mijn eierstok. Nu zat hier nix en het zag er allemaal netjes uit.

Ik moet a.s donderdag weer bloedprikken en vrijdagochtend kan ik dan bellen,als het weer goed gedaald is mag ik als nog met de deca beginnen vrijdagavond.
    Ze vroeg ons of we gelijk door wilden,ik zei ja het liefst wel ik keek er zo naar uit. Al zijn we best wel een beetje verdrietig natuurlijk,dat begreep ze heel goed maar zze begreep ook dat we toch heel graag gelijk door willen gaan.

Dit moeten we een plekje geven. Maar we hopen allebei dat we vrijdag mogen starten.

Ik wil jullie bedanken voor de steun en de lieve woorden,dit helpt zo enorm en doet me echt goed. Al moet ik soms spontaan erg huilen.

Lfs LiANn

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sterkte meid! Zorg maar goed voor jezelf! En huilen is geen schande!

Dikke knuffffffff

7. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    jammer dat het niet toch een wondertje is geworden..
    maar aan de andere kant maar goed dat je lichaam het zelf heeft opgelost, je moet er toch niet aan denken dat het wel in de baarmoeder zat en dat je alsnog onder het mes had gemoeten...

ik had het voor mijn eerste ivf...ineens had ik ook hcg....was zwanger maar ging hetzelfde als bij jou...
    nooit geweten waar het heeft gezeten, maar mijn kans was heel groot dat het in de eileider zat, dus ik was opgelucht dat het zich vanzelf had opgelost..

verdrietig is het natuurlijk wel, maar probeer ook naar de positieve kant te kijken....het kan dus wel, het heeft gepakt alleen nog niet helemaal goed..

goed dat je door gaat meteen, dan kan je dit nu ook beter een plekje geven...

heel veel succes de komende poging!

8. 2bb

2bb Niet meer actief

Liann heel veel sterkte, wat rot zeg, huil maar lekker uit! En vol goede moed naar as vrijdag uitkijken, dit wordt jullie poging!

liefs

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sterkte lieverd en dat in huilen uitbarsten ken ik hoor en ik geef je één tip: lekker laten gaan!
    Ik merk dat het heel erg oplucht!

Fijn dat jullie direct door kunnen en ga heel veel kaarsjes voor ons allemaal opsteken, dat het bij iedereen goed gaat komen!
    Zet hem op meis!

Liefs Loesie

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    jammer LiAnn. Ik had het zo gehoopt voor je. Heel veel sterkte en laat die tranen maar de vrije loop. Het is begrijpelijk.
    Wel knap dat je gelijk door wil

11. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Dank jullie wel!

het had overigens niet van de natuurlijke manier kunnen zijn,want ik ben de 28ste feb begonnen met menstrueren tot eigenlijk nu nog steeds. Het is nu niet erg meer,maar dat is het wel geweest.
    Dus in deze tijd hebben wij geen gemeenschap gehad.Daarvoor was ik te erg ongie.

Het is niet zo dat we door willen om dit te vergeten,je moet het toch een plekje geven.Maar ik (we) willen gewoon niet langer wachten we wachten al ruim 8 jaar..

Ik ga heel eventjes op bed liggen ik ben vreselijk moe van alles..

Hele dikke knuffel voor jullie allemaal.

Lfs LiAnn

12. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Heel veel sterkte meid en huil maar lekker uit! Heel erg veel succes bij jullie komende poging, en de moed niet laten zaken.

Dikke knuf,

liefs

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Liann huil en rust maar lekker uit, jeetje wat een heftige dagen zijn dit geweest, dat moet er nu echt even uit!

Ik hoop dat je opknapt en weer vol goede moed verder kunt.

Ik denk aan jullie!

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Heel veel sterkte meid. En heel veel succes bij jullie nieuwe poging.

Liefs Zora

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey LiAnn,
    BALEN BALEN BALEN...het zou zo mooi zijn geweest.
    Fijn dat je zo positief vooruit kunt kijken! Op naar een nieuwe ronde, met nieuwe kansen!
    Knuf!

16. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Wat jammer meis, ook ik had je een wondertje gegund. Logisch dat je kapot en emotioneel bent. Gooi het er lekker uit en dan kan je vol goede moed aan de volgende poging beginnen. Heel veel sterkte.

17. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    verdorie zeg, had heel graag ander nieuws gelezen.
    maar wat Pekske al schreef; je kan zwanger raken, dus ik zet alles in op de volgende poging!
    Tsjakkaa!

18. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hey allemaal,

Zo ik heb echt even geslapen,ik ben echt erg moe van deze laatste dagen.
    Ik ging er eigenlijk niet van uit dat het goed zou zijn, ik ben zoveel bloed verloren en heb in het begin van de menstruatie veel pijn gehad,nu zijn mijn menstuatieś altijd erg pijnlijk vanwege de endo.

Toch zit er dan altijd een heel klein beetje hoop,maar het is gewoon echt niet zo,hoe jammer ook. Natuurlijk is het verdrietig je wilt het samen al zolang,en we gaan het een plekje geven. En op sommige momenten ben ik echt verdrietig en moet ik even flink huilen,dit zal van de onzekerheid zijn,van de angst , misschien het hormoon dat toch nog in mijn bloed zit. Ach,ik laat het komen,want et zal het dan uit moeten.

Ik hoop echt dat we vrijdag mogen beginnen,ik kijk er echt naar uit,mijn man ook. Ik vond het fijn te horen dat mijn eierstok er goed uit zag en de rest ook. En dat mijn lichaam het zelf opgelost heeft is denk ik ook een goed teken.

Ik ga de komende dagen uitrusten en een beetje bijkomen van de afgelopen dagen .

Jullie zijn allemaal erg lief!
    Lfs LiAnn

19. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Neem de tijd meid! Die heb je wel verdiend! Ik denk en leef erg met jullie mee!

Heel veel liefs en duimen draaien hier voor vrijdag!

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    LiAnn, heel veel sterkte met het verwerken hiervan en ik hoop dat jullie idd vrijdag lekker kunnen beginnen met de nieuwe poging. Wat goed van jullie dat jullie meteen weer verder kunnen kijken, petje af hoor!

Deel Deze Pagina