wat moet ik hier n van denken

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by LiAnn, Mar 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    breek even in.. heb je verhaal gelezen.. pfff heavy hoor.

sterkte met het verwerken!
    en succes met de nieuwe poging, we gaan duimen dat het dit keer allemaal goed mag gaan!

kop op meid!

2. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Liann, wat vreselijk allemaal. Ik kan me voorstellen dat jullie meteen verder willen gaan. Dat wilden wij na onze miskraam ook, alleen mochten dat niet van de arts. Veel mensen zeiden tegen ons dat een pauze goed was om te kunnen verwerken. Nou, echt we waren zeker veel liever meteen doorgegaan. Je wacht al zo lang op dat ene wondertje. De miskraam vergeten doe je toch niet of je nu pauze houd of direct dorgaat.
    Ik snap heel goed jullie beslissing en wil jullie daarbij ook veel sterkte wensen!

Dikke knuffel van mij

Liefs Nikkie

3. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Allemaal bedankt voor de lieve reaktie"s!

Ja de arts van vrijdag zei dat we voorlopig nog niet mochten beginnen,maar ja hij is een beetje apart. Onze "eigen"arts zei als de hcg waarde donderdag nog meer gedaald is(wat zij zeker wel verwachtte) zie ik niet in waarom je niet zou kunnen beginnen,mits je er zelf niet aan toe bent. Die arts van vrijdag zei ons dat dit ook positief kan zijn dat je na een miskraam de volgende keer iets meer kans hebt ? herkent iemand dit ?

Ik wilde even mijn onderschrift aanpassen,maar wat ik vergeten ben te vragen is hoelang ik nu zwanger ben geweest,kunnen jullie me even helpen alsjeblieft ?
    13 feb punctie gehad en 16 feb tp.

Lfs LiAnn dikke xx voor jullie allemaal

4. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Ik heb eigenijk nog een vraagje, ik heb ergens gelezen dat er ook weleens aspirine en heparine word voorgeschreven waar dient dit eigenlijk voor?

Lfs LiAnn

5. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

Feb 8, 2009
    466
    0
    0
    Hi LiAnn,
    Als je terugrekent ben je dan inclusief de 2 weekjes vanaf 30 januari zwanger geweest.
    Heparine ken ik niet, maar ik heb allerlei verhalen gelezen over kinderasprines en heb ze de afgelopen keer zelf ook gebruikt. Kinderasprines maken je bloed iets dunner waardoor de innesteling makkelijker zou gaan. Bij mij heeft het helaas niet geholpen. Ik heb wel mijn arts hierover geinformeerd. Ik vind dat je niets moet doen zonder dat je arts er vanaf weet. Mijn arts zei, baat het niet, schaadt het niet. Het kan niet zo heel veel kwaad. Maar nogmaals, vraag je eigen arts wat hij/zij ervan vindt.

6. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    hoeveel heb je toen genomen hanneke, ga ik het de 15e ook vragen

7. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

Feb 8, 2009
    466
    0
    0
    He Linda,
    Je moet dan beginnen zodra je ongi wordt met 1 kinderasprine per dag 'smorgens. Ik heb gelezen dat mocht je zwanger zijn hier 8 weken mee door moet gaan. Dus 1tje per dag en wel de kinderasprines he. In de gewone zit veel te veel.

8. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

Feb 8, 2009
    466
    0
    0
    He en Linda, ze doen vaak een beetje lacherig omdat het wetenschappelijk nog niet is aangetoond. Maar er zijn in Amsterdam wel al onderzoeken naar gedaan, waar positieve resultaten uit gekomen zijn. Daarom zei mijn arts een beetje lacherig, baat het niet schaadt het niet.

9. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Hanneke, oke dank je.
    Ik kom dan op 7weken. vanaf 30jan geteld...

toch?
    Ik ga het ook zeker vragen

Lfs LiAnn

10. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    hoi lian,
    jeetje meid wat een verhaal.
    en wat een onzekere dagen heb je achter de rug zeg. zo leef je al helemaal naar de volgende poging toe, en dan ineens stort je weer in die put.
    geef het een plekje meid en zorg goed voor jezelf.
    ik mocht afgelopen dec. niet eerder weer een poging starten eer dat het hcg onder de 0,6 zou zitten. dus ik hoop voor je dat jou hcg morgen voldoende gedaald is zodat je vrijdag weer aan de deca mag beginnen.
    het is niet niks wat je ineens te verweken hebt gehad in een week tijd.
    dikke knuffel meid, mss zitten we dan toch wel weer gelijk in de aankomende poging.

liefs lisa.

11. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Hoi LiAnn,

Hoe gaat het nu met je? Ik hoop voor je dat het bloedprikken vandaag gunstige waardes voor je laat zien.

12. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Hai Zethu,
    Ik ben vanochtend bloed wezen prikken en morgenochtend kan ik bellen voor de uitslag.
    Ik heb nog wel vanochtend even gebeld naar de ivf-verpleegkundige,want gisteravond stond ik op van de bank en toen voelde ik van alles lopen,dus ik ging snel naar de wc en er zat geen wit stipje meer op mijn maandverband zoveel bloed (heb sinds dinsdag weer menstruatie al ben ik nog niet echt "schoon"geweest vanaf 28 feb) en er lag in de wc heel veel stolsels (sorry voor de details :oops: ) dus ik schrok hier echt van. Vanacht heb ik niet zo goed geslapen want ik was erg bang om helemaal door te lekken. Maar het schijnt dus van de miskraam te zijn het weefsel moet er dus uit,en het was eigenlijk ook goed dat het eruit kwam. Maar ja ik wist dit natuurlijk niet.

Ik heb ook sinds 2 dagen last van mijn maag,bah buikpijn van de menstruatie en maagpijn..Ik heb wel de huisarts gebeld en er iets voor gekregen maar het helpt nog niet erg.

Lfs LiAnn

13. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Bij de meeste maagmedicijnen duurt het even voor je maag er op reageert is mijn ervaring. Ik heb namelijk al jaren last van mijn maag.
    Wel balen dat je nu zo erg bloed zeg! Ik duim voor je dat de uitslag morgen goed is!

14. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    LiAnn was alles in orde dat je vandaag kunt beginnen?

15. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Hey,
    Ja de assistente zei dat hij weer aardig gedaald was het was nu 11 dus ik mag gaan beginnen vanavond. Daar ben ik wel erg blij mee. de uitgangsecho stond nog voor 7april en deze blijft gewoon staan,dan kan de arts in ieder geval kijken hoe het er allemaal uit ziet. En als het er gewoon goed uit ziet misschien de gonal f ?
    Spannend weer.Ik ga zometeen ook nog even naar de huisarts want ben 3weken geleden ziek geweest en nu weer helemaal niet lekker.. en heb geen zin om weer ziek te worden.
    Wat een week was het zeg, deze afgelopen week het begon vorige week donderdag avond met de positieve test..

Lfs LiAnn

16. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

Dec 12, 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    @LiAnn, wow, meid wat een 8-baan week heb jij achter de rug zeg. Pfff, wat zo mooi begon, eindigede uiteindelijk in iets heel verdrietigs. Hoe sneu het nu ook mag voelen, feit is wel dat je lichaam wel zwanger kan zijn, maar misschien dat het door een 'foutje' in je teruggeplaatste Emmy misgegaan. Dus blijf hoop houden meis. Wij denken met z'n allen aan je.

@All; over die kinderasperines; het kan inderdaad geen kwaad, maar houd er wel rekening mee dat je bloed ook dunnen is bij de punctie (als je die hebt), Dus dan heb je meer kans op nabloedingkjes. Misschien daarom ook wel handig om het tegen de IVF-punctie-dokter te vertellen op de dag van de punctie dat je asperines slikt.
    Het is maar een tip.

Liefs Lena

17. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ liAnn: wat fijn dat je mag beginnen! Ik hoop dat je deze week nu goed kunt afsluiten en met de volgende poging meer geluk hebt.

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heel veel succes meid!
    Ik hoop dat je straks twee blijvende knallende strepen hebt!

19. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Lena, ja het was zeker een 8-baan week! Ja de arts zei ook dat het ook een positieve kant heeft want het is dus wel mogelijk,en je hebt soms na een miskraam ook de kans dat een volgende keer wel goed gaat.

Zethu, ja dat hopen wij ook.De eerste spuit zit er weer in.

Was nog bij de huisarts geweest en heb een luchtweg infectie ik heb een antibiotica gehad die je wel met de hormonen mag gebruiken en wat verder geen kwaad kan,dus ik hoop dat ik wat op ga knappen.

Lfs LiAnn

20. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    hey lian wat fijn dat je hcg gedaald was, en de eerste spuit weer is gezet.

zijn we toch weer samen begonnen.

heb je het allemaal al een plekje kunnen geven, best heavy heh zo'n week?
    maar het is iig zo dat er wel iets gebeurd is in je lichaam, en dat geeft mij ook zeker goede moed, dat ik weet dat ik zwanger kan worden, alleen nu moet het nog blijven zitten.
    daar gaan we deze ronde dan maar voor samen oke ;)

x lisa.

Share This Page