Elmo, dank je wel ! Lisa, Nou ik heb vorig weekend erg veel moeten huilen,ook van onzekerheid omdat we zo lullig naar huis gestuurd waren,en ik was ook bang vooral voor bbz en ook omdat ik nog 1 eierstok heb. Er ging heel veel door me heen.Maandag heb ik ook nog erg gehuild dan ben je toch alleen,me man was natuurlijk naar zijn werk,en je zit dan heel erg te denken . Tuurlijk is het verdrietig dat je na bijna 9jaar proberen zwanger te worden,heel even zwanger bent geweest.Maar het kan dus,zoals je zelf ook zegt er gebeurd wel iets. Kijk vergeten doe je dit niet zo snel en dat hoeft ook helemaal niet,maar ik ben erg blij dat we verder mogen.Dat helpt zeker om dit een plekje te geven.Maar zón week hakt er aardig in ja.. Maar we gaan met goed moed deze poging weer in. het is fijn dat we een beetje gelijk op gaan zo kun je elkaar toch volgen en steunen,dat is zo prettig aan dit forum en iedereen is zo lief. Ik hoop echt zo dat het voor jou deze ronde ook heel goed uitpakt. Lieve Lisa, wij gaan ervoor,dat deze poging voor ons heel positief mag zijn,met zoals Elmo zegt,2 knallende strepen. Dikke knuffel Lfs LiAnn
Lieve Stef en Lisa, Sorry meiden,was van de week al weer even op het forum geweest maar had toen niet gezien dat jullie in mijn topic een berichtje hadden neergezet,dus sorry voor mijn late reactie Ja ben dus even niet geweest, ik had die luchtweginfectie en ben hier behoorlijk ziek van geweest ik had hier zoveel klachten van,ik was ook vreselijk duizelig en had het heel erg benauwd en erg moe,dit is ook nog niet helemaal weg,ik voel me wel al wat beter,maar ben nog niet helemaal fit. Daarom was ik eventjes niet aanwezig,ik heb af en toe wel even gekeken,maar ik had gewoon geen puf om te reageren. Dus het kwam eigenlijk allemaal een beetje tegelijk.Ik heb het gewoon even erg rustig aan gedaan, dat doe ik nu nog even want ben door die luchtweginfectie nog best snel moe. Maar nu toch weer aan de gonal f en woensdag moet ik voor de 1e echo,dus ik ben heel erg benieuwd,ik was wel erg blij dat ik met de gonal mocht beginnen. Verder heb ik weinig last van het spuiten. Af en toe wat hoofdpijn maar dat is nog niet zo erg geweest als de 1e ronde. Het is weer spannend hoor. Maar meiden hoe gaat het met jullie ?? Veel liefs en een dikke knuffel LiAnn
Fijn dat je weer aan de Gonal bent en nu niet zo'n last hebt van hoofdpijn. Wanneer heb je de eerste fm staan? Liefs Nikkie
Hoi LiAnn. Ik had vandaag eens wat meer tijd en had al zoiets van hoe zal het met haar gaan? En jippie, ik zag dat er weer wat in je topic geschreven was. Heel goed dat je heel even afstand had genomen zeg. Maar wel balen van je luchtweginfectie. Ik weet (helaas uit ervaring) hoe moe je er van kunt zijn. Gaat het daar weer wat beter mee? Heel veel succes morgen met je fm!
hoi LiAnn Kwam ff bij je spieken hoe het nu met je gaat. Je bent dus weer met een poging begonnen zie ik. Misschien kom ik je woensdag onbewust nog tegen in het zh,ik moet dan ook voor een fm. Blij dat je nog weinig last hebt van de hormonen.Ik heb van de gonal f nooit last gehad,'t was altijd die decapeptyl die daar wel voor zorgde... Veel suc6 deze ronde en ik steek een kaarsje voor je op!
Hey meiden, Zethu,het was eigenlijk geen eens expres dat ik niet op het forum kwam,ik had er gewoon echt geen puf en zin ( sorry) in.. Nou het is nog niet helemaal over, ik ben nog af en toe erg moe,en ik was er ook zo duizelig van,dit is ook nog niet helemaal weg en ik hoest nog steeds behoorlijk. Maar ik had het ook flink te pakken. Ja spannend hoor morgen. Ben jij ook nu bezig ? Zara,ja dat is toch wel apart he dat je elkaar waarschijnlijk tegen komt of je bent elkaar al meerdere keren tegengekomen.. zonder dat je het weet. Ben jij ook weer begonnen ? doe je nu iui of ivf ? Nou ik wens jou natuurlijk ook veel succes morgen! En zal voor jou ook duimen. Dikke knuffel LFs LiAnn
@ LiAnn: Nee ik mag nog niet beginnen van de gyn. Ik moet eerst afvallen tot ik onder BMI 35 zit. Heb pas 2 juni een nieuwe afspraak. Mss krijg ik zelfs eerst nog een hsg voor ik met Clomid mag beginnen.
Ow dat is balen zeg..vervelend als je eerst een hsg krijgt dat is niet prettig,tenminste dat is mijn ervaring. En nu je het zegt,dat je nog niet bezig bent,weet ik het wel weer.Gaat het wel goed met afvallen ? 'Lfs LiAnn
Ik ben nu met de waarschijnlijk laatste iui poging bezig. Als alles goed is heb ik as vrijdag de inseminatie. Slaat deze weer niet aan heb ik nog 2 ivf pogingen te goed.
Deze week ben ik een beetje aangekomen. Maar dat komt door de pasen, en doordat ik door het afgelopen bezoek bij de gyn enorme buikpijn heb overgehouden. (waarschijnlijk een blauwe plek van het duwen, omdat ze mijn linker eierstok niet in beeld kreeg). Ik heb nu nog buikpijn, maar probeer wel wat meer te bewegen als vorige week. Ik wil toch niet weer bijkomen Verder gaat het gelukkig wel goed met afvallen.
Hoi Liann, Sorry dat hier een tijdje niet heb gereageerd maar door dat gedoe met de verhuizing van zp kreeg ik van een aantal topics geen mail meer dus was je even kwijt maar ik heb je weer gevonden Jij vandaag dus de 1e fm, spannend zeg. Voel je je goed? Ben je nu trouwens met die asperines begonnen? Ik ga er straks naar vragen bij de gyn. Nou ik wens je veel sterkte en ga je nu weer beter volgen. x
hey meid, hoe is het met je? heb je vandaag je uitgangsecho of fm. spannend allemaal weer he'. hoe voel je je, heb je weer veel hoofdpijn? bij mij valt het nu gelukkig wel mee. liefs lisa.
Hey , Nou sorry dat ik gisteren niks heb laten weten,maar het is er niet van gekomen. Nou mijn baarmoederslijmmvlies was goed,er zaten 2 wat grotere follikels en een aantal kleinere hoeveel het bij elkaar was dat weet ik niet. Ik moet nog doorspuiten want ze hoopt dat die kleinere ook groter willen worden zodat ik toch wat meer ga " produceren".. ze zei het is natuurlijk veel fijner als je ook iets achter de hand hebt.. Ja ik hoop het zo dat we er meer hebben als de 1e keer. De eerste keer met de 1efm zat er 1 grotere en toen wat kleintjes. Ik moet maandag weer terug. Het is wel extra spannend vind ik als de 1e keer want dan weet je nog niet echt wat " normaal" is enzo. Ik moet zeggen toen ze gisteren zei er zitten er 2 en wat kleintjes viel me dat wel wat tegen,maar die kleintjes kunnen toch ook nog groeien? Zara, ik wens je vrijdag heel veel succes.Dat wordt weer spannend! Ik zal voor je duimen. Zethu, wat vervelend.Ik had ergens op het forum al gelezen dat je nu niet kon wandelen door de pijn. Ik snap dat je niet wilt aankomen,doe even rustig aan tot de pijn wat minder is. Sterkte! Linda, dat geeft toch helemaal niet! Ik was ook eventjes niet op het forum geweest.Nee ik ben dus vergeten te vragen over de aspirines.. Kan ik maandag even vragen. Hoe gaat het met jou ? Jullie hebben toch vandaag een gesprek gehad ? Lisa, Ja het gaat wel,heb niet zoveel hoofdpijn als de vorige keer,gelukkig het is er af en toe wel hoor. Het is zeker erg spannend ,ik hoop zo dat we iets meer follikels zullen hebben.Maar ja afwachten en duimen. Hoe gaat het verder met jou? Allemaal dikke knuffel Lfs LiAnn
oh spannend, ik hoop dat de rest ook doorgroeit, nog even flink broeden dus! ik duim voor je! Oja mijn gesprek ging goed, cyste zit er nog maar is redelijk stabiel, in ieder geval geen nieuwe cystes, mag dus starten, we hebben afgesproken na de bruiloft, voor nu willen we graag nog even pauze want heb het nog even 'gehad' met de mmm maar het begint langzaam weer te kriebelen! Oja en die apsrines deden ze alleen bij meerdere miskramen en vanwege de punctie (extra kans op bloeding) waren ze er niet voor die nu toe te passen.
Wat fijn dat er 2 grote follikels zaten en wat kleintjes. Ik hoop voor je dat die kleintjes ook flink gaan groeien. Beetje reserve lijkt me idd mooi meegenomen. Met de buikpijn gaat het vandaag weer een stuk beter. Maar ja overdag kan ik op dit moment de deur niet uit. Ik ben namelijk sinds gisteren ziek uit dienst gemeld geworden, waardoor ik tot 18.00 niet de deur uit mag tot ik bericht heb gehad van UWV. En voor je eitjes: goed groeien he!
Linda, Fijn dat je in ieder geval mag beginnen al wacht je nu nog eventjes. En ook fijn dat de cyste niet is gegroeid en dat er geen nieuwe bij gekomen zijn. Ik heb ook een cyste hij is gelukkig nog niet zo groot. Heb af en toe wat last van me buik. Ik snap dat het toch wel weer een beetje begint te kriebelen,maar geniet eerst lekker van je bruiloft. Zethu ja ik hoop het ook echt, dat is een prettiger gevoel dat je toch iets " over" hebt. Maar ja we kunnen nu alleen maar afwachten en flink duimen. Doe het gewoon even lekker rustig aan. Lfs LiAnn