Wat moet ik hier nou mee? MP vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 12 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik zou het niet terug nemen..

Via een bepaalde website , die ik hier niet kan noemen anders word mijn bericht geblokt haha kan je gemakkelijk alle ''suff'' (kan het andere woord ook niet gebruiken) verkrijgen zodat je pc denkt dat je het originele spel hebt en de originele cd, dat is met alle spellen van sims mogelijk.

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dat met die code klopt wel...dat heeft mijn zoon ook aan de hand gehad. je koopt een spel nieuw en dan krijg je er een code bij. Dat doen ze express want anders gaat iedereen spellen tweede hands kopen. Daarom krijg je er eenmalig een code bij...degene die spellen tweedehands kopen kunnen dat spel niet gebruiken want die hebben de code niet. Dat wist die jongen heus wel. Das het risico van tweedehands kopen.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat is toch maf.. ik heb ze ook wel eens van mn pc verwijdert omdat hij vast liep en hem er weer opnieuw opgezet.. deed het gewoon.. en dus andere mensen die hem ook kunnen gebruiken.. Ik ken dat echt niet:(

4. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Dat klopt niet hoor, ik heb alle spellen van de Sims en heb er geen 1 gekocht...andere mensen kunnen inderdaad de code gebruiken.
    Anders zou je het bijv. maar op 1 pc kunnen spelen als je het ook op je laptop wilt hebben bijvoorbeeld.
    De code is niet verbonden aan je ip adres of iets

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dan is het wel vreemd dat het bij mijn zoon niet ging. Hij heeft een ander spel gekocht, de code ingevoerd die daarbij zat en toen lukte het wel. Ik zit hier echt niet te liegen

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Haha nee dat zeg ik ook niet toch ?
    Waarschijnlijk stonden er bestanden verkeerd waardoor de PC misschien niet meer begreep hoe of wat hij nou moest opstarten van welke plek enz
    Of is t spel verkeerd bijgewerkt waardoor de code niet werkte op dat moment

7. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Die code kan je ook op de site gebruiken dan krijg je punten dacht ik. Voorderest kan je t spel gewoon spelen

8. van1985

van1985 Lid

23 jan 2014
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de mijne ook verkocht via mp, nooit iets over terug gehoord.

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Niet terug nemen hoor, is echt gelul dat je de installatie code maar 1 keer kan gebruiken.

Ik was laatst het boekje kwijt waar die code dus opstond en als je even op google intikt dat je op zoek bent naar de Serial Key van Sims 3 dan komen er pagina's vol met codes die je kan gebruiken.

Het enige wat hij misschien zou kunnen bedoelen is dat hij de punten niet meer kan gebruiken in de Sims 3 Shop, iedere code heeft namelijk een x aantal punt die je dus 1x in kan wisselen voor spulletjes maar dat zou het enige zijn. De installatie code kan door iedereen gebruikt worden.

Dus ik zou het spel niet terug nemen.

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik zou hem niet terug nemen. Zoekt hij zelf maar een andere code.
    Vertrouw het niks niet!

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Deze spellen zitten baan gekoppeld aan het online account en kunnen idd maar 1x of beperkt worden gebruikt. Dit om nieuwe spellen kopen te motiveren. Codes zijn vaak online codes en dus heb je een account. Als je daarna andere PlayStation ofzo koopt gaan de spellen gewoon mee Inc gebruikte codes.

Hij kan dus wel gelijk hebben dat de code niet werkt. Het was aan hem dit te vragen aan jou en als jij eerlijk gezegd hebt hem gebruikt te hebben dan had hij zo slim moeten zijn niet te kopen.

Dit is volgens mijn voor Xbox, PlayStation en Wii spellen en dus wanneer er online gespeeld wordt. Het wordt gekoppeld aan je online naam en niet aan je spelcomputer. Hierdoor kan het zelfs zijn dat keverend anders inlogt en toch de extra's van de code hebt.

Sommige codes bijv van extra geweren etc bij bijv call of duty kunnen door Max 3 personen gebruikt worden. Partner koopt dan en deelt deze code met 2 vrienden om zo goedkoper uit te zijn. Daarna is de code dood en onbruikbaar terwijl je toch al snel 20 euro betaald voor die extra leven/wapens etc

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Maar zoals ik TS haar begin post lees gaat het over de installatie code van het spel. Die code is niet maar eenmalig te gebruiken, die kan je overal gebruiken op verschillende computers.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Voor Sims 3 en 4 kon je online altijd werkende codes vinden. Echter sinds de nieuwe wet van deze maand of vanaf dit jaar mag dat niet meer.
    Je kunt een nieuwe instaliecode ( serienummer) opvragen bij EA. Hij moet dan foto van huidige code Inc spel opsturen naar EA en krijgt zo een nieuwe ( kan online).

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat is idd ook het enige wat ik mij voor kan stellen..

@ lovewinnie, we hebben het hier over een pc spel en niet Xbox of wat dan ook. Ik registreer die codes niet aan mijn account of op naam, de website staat los van het installatie programma.

En dat dat verandert is met die codes heb ik nog nooit van gehoord. Zou toch fijn zijn dat ze dat communiceren op de een of andere manier. En een nieuwe code opvragen bij ea werkt niet. Ik heb ooit een nieuw spel gekocht, en mijn pup trok de boekjes eruit en verscheurde dit. Het spel was nog geen uur in mijn bezit, bonnetjes alles en toch kreeg ik geen nieuwe code.. Dus denk niet dat dag zo werkt.

Ik blijf in de overtuiging dat die vent mij probeert te belazeren, hoor nu ook niks meer..

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Je krijgt idd geen nieuwe code als je de oude niet meer hebt. Je moet oude code samen met spel kunnen laten zien dmv foto.. Het kan namelijk zijn dat de code het in de loop van de tijd niet meer doet. EA stuurt je dan via mail een nieuwe code toe. Heb je de oude code niet dan krijg je ook geen nieuwe.

Deel Deze Pagina