Onvoorstelbaar dat ze nog steeds dit soort adviezen geven. Nog wel erger dat ze je het gevoel geven dat je het niet goed doet en dat hun methode de enigste goede manier is.
Je zegt dat je zoontje rond 4.00 begint te rommelen, gaat hij dan ook echt huilen? Mijn zoontje ging ook eind van de nacht altijd rommelen, tussen 4 en 5, met z'n speen stoeien enz. Maar ik gaf vaak bij de eerste kik ook al een fles. Ik heb hem toen in het weekend een keer zijn gang laten gaan, hij mopperde wat, moest een paar keer lopen voor een speen, maar echt huilen ging hij niet en na een half uur sliep hij weer. En na een paar dagen was dit gerommel eind van de nacht helemaal over. Het is misschien het proberen waard? Het zou kunnen zijn dat je hem nu wakkerder maakt door hem eruit te halen, dat gebeurde hier. Als mijn zoontje ging rommelen, dan sliep hij vaak nog half Maar laten huilen zou ik ook niet doen hoor, heb ik zelf ook niet gedaan. Als hij echt huilt haal ik hem er gewoon uit en krijgt hij een flesje, nu nog steeds
Onze dochter is ergens tussen 5 en 6 klaarwakker. Toevallig deze week nog gesprek gehad met het ziekenhuis en daar zeggen ze dat je niet moet verwachten dat ze op deze leeftijd al doorslapen. CB is voor de entingen... en om te weten hoe zwaar en lang ze is
Dit het blijft uitproberen. En net als je gevonden hebt wat werkt gaat het ineens weer helemaal anders Gewoon naar je gevoel luisteren!