Dit gastgezin was er omdat ik alleen ben met nu 4 kleine kinderen. Toen 3. En T goed voor mijzelf zou zijn als ik ook eens met vriendinnen etc dingen kon doen ipv alleen maar 24/7 met toen 3 kinderen te zijn. Ik doe het nu weer alleen met 4 kinderen en wat Hulp van hun vader.
Mag ik een vraag stellen / iets zeggen .... jij vind dat je moeder jou leven heeft verpest ... bescherm je kinderen dan tegen haar. Waarom in hemelsnaam laat je het toe dat jou kinderen in aanraking komen met haar ? geen haar o0 mijn hoofd die er aan zou denken mijn kinderen bij haar te laten ... Ze verdient het dan niet eens
Ik denk dat Ts dat dolgraag zou willen, maar dan moet het ook wel kunnen. Het is makkelijk gezegd vanaf de zijlijn dat je er nooit aan zou denken om de kinderen in de buurt te laten. Maar als haar moeder een zaak aanspant omdat ze hier via de wet een mogelijkheid tot heeft is het een heel ander verhaal. Want dan heeft het niet alleen meer met willen te maken maar ook met mogen en kunnen.
Zoals al eerder gezegd, ik wou het niet maar mijn advocaat zei dat ik wel iets moest aanbieden hij stelde voor om 1 uur voor te stellen onder toezicht. dat heeft ze allemaal niet geaccepteerd en nu komt er een rechtszaak en ga ik zeker voor geen contact.
Echt nooit never nooit niet dat zij mijn kinderen zou mogen zien! Ik zou mijn kinderen zelfs aangeven dat als ze haar zien - dat ze als de wiedeweerga naar huis komen en niet met haar praten. Het is toch te gek voor woorden dat ze al niet eens mogen zeggen dat ze haar gesproken hebben. Puur vergif voor de kinderen!
oh my oh my.. wat een verhaal. kan mij ook niet voorstellen dat er een rechter is die dit goed gaat keuren.. vooral als bjz al zegt dat het niet goed is voor jouw kinderen om bezoekjes te hebben met oma. ik zou proberen om overal zoveel mogelijk informatie te krijgen over welke rechten je moeder eventueel zou kunnen hebben. maar wat ik lees zou ze van mij helemaal geen rechten krijgen.. een moeder die haar eigen kind zo (pardon my french) verneukt zou ver uit de buurt van kleinkinderen moeten blijven.. ik denk dat je zelf goed bezig bent om zelf wel een goede moeder te zijn en dat je met je zelfvertrouwen aan de slag bent gegaan en aan andere zaken werkt . je weet zelf iig heel goed hoe het niet moet.. ik snap ook niet echt dat je adocaat heeft gezegd dat je iig met een tegenbod moest komen.. misschien om goede wil te tonen? maar dan nog kinderen horen niet bij iemand te zijn waar ze bang voor zijn. ik denk dat je zodra je de zaak wint een contactverbod aan moet vragen zodat ze bij jou en je kinderen uit de buurt moet blijven. ik neem aan dat je je niet heel veilig voelt met het gedrag van zo'n persoon..
ik snap wel dat je nog steeds bang bent voor je moeder. Je bent jaren mishandeld en dat is niet zo maar uit je systeem. Ze heeft , zoals ik het een beetje lees, nog steeds macht over je . Je daarvan losmaken is niet zo maar gebeurt en vind het wel makkelijk van anderen om te zeggen dat je het nu zo ver hebt laten komen. Ik wens je veel sterkte en ben er van overtuigd dat je deze rechtzaak gaat winnen. Als ze je kinderen bang blijft maken is een contactverbod misschien wel handig.
Als je verhaal volledig is en juist dan 'hoef' je helemaal niets 'aan te bieden'. In dat geval zou ik snel op zoek gaan naar een andere advocaat. Houd je taai en sterkte. 💪🏼💪🏼💪🏼
Zoals chrystel zegt ik ben ook echt bang. Ben tot mijn 19e geslagen en achter aan gezeten met een schaar Door haar. Nu half jaar eis naar eis gekregen van haar advocaat en t was zo rustig maar alles lijkt weer van voor af aan te beginnen. Ik wil graag een verbod maar dit is mijn 2e advocaat die ik nu heb en de vorige wou ook iets niet doen zoals ik het wou. Nu heb ik dus de 2e en hoop dat hij me verder helpt. Een verbod wel om gevraagd maar dan zou ik en bewijs moeten hebben dat zij zoals eerder gezegd mijn kinderen aanspreekt zonder mijn toestemming zoals voorheen op het hofje en meerdere stalk mogelijkheden geweest zijn al vind ik dit al erg genoeg. Mijn oudste plaste weer in haar broek toen zij die 2 keer per week aan kwam zetten. Nu geen contact en niks aan de hand.
nooit maar dan ook nooit zou mijn moeder mijn kinderen te zien krijgen als ze zoiets zou flikken. Het zijn jou kids en niet die van haar...
Het zijn jou kinderen. Zij moet wel van hele goede huize komen, wil zij een rechter zover krijgen om zo'n regeling te krijgen. Erg jammer dat ze je, na alle ellende die ze al heeft veroorzaakt, ook dit nog eens op je bordje gooit. Ik leef echt met je mee!
Gelukkig zijn het mijn kinderen en niet die van haar. Al doet ze wel zo. Ik ben erg benieuwd/bang/gestrest wat et te gebeuren staat.