Ik heb vandaag last van veel afscheiding het is net als een klodder. Heb t nooit eerder gehad. Wat moet dit nu voorstellen??? Kan iemand mij antwoord geven? Please? Groetjes daisy
He meiden Sorry Daisy dat ik hier even kom binnenvallen in je topic,maar Natasja...moet je wit slijm hebben voor een eisprong? Ik heb sinds gister steken in mn buik en vandaag ook is mn ei maar het slijm wil niet komen...kan dit nu kwaad??? Groetjes liselotje
Het slijm wat je rond je ei hebt is helder, niet wil maar doorzichtig, net rauw eiwit. De een heeft het wat meer dan de ander. Meestal begint het al een paar dagen voor dat je eitje komt. Hopelijk heb je er wat aan liselot?
Oojaa nog een vraagje kan t niet zo zijn dat ik mijn eisprong heb gehad? Zo ja dan heb ik voor t laatst dinsdag ochtend geklust heb ik t net gemist?
Thanks Natasja dus je hoeft niet veel slijm te hebben...ben ik weer wat geruster En Daisy hup na bed ga je werk doen nee is maar grapje...ik heb inderdaad ook voorgaande dagen om de dag geklust en 2 uur geleden nog even want ik zou mn vriendje vanavond niet meer zien.....ja en die eisprong komt helaas niet zo vaak voor in je cyclus Bedankt voor de antwoordjes en allebei veel succes... liefs liselotje
dat hou handig zijn he liselotje, meerdere eisprongen, dan konden we het zelf uitkienen!! helaas de natuur is toch anders...... en misschien maar goed ook