Wat moet ik hier nou mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door nessa88, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mee eens, je hebt jouw deel zeker gedaan door er proberen rekening mee te houden, als ik met iedereen rekening moest houden waren we nu nog niet getrouwd, als merendeel kan (en dat kan je heel goed inplannen zo ver van te voren) is dat goed genoeg idd..

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Degene die zich rot moeten voelen zijn de zusjes van je vriend.
    Jullie hebben duidelijk kenbaar gemaakt dat de bruiloft in mei zou zijn, toen uit loyaliteit nog eens verschoven naar juni. Het zou toch van de zotte zijn dat, omdat de dames al het andere belangrijker vinden, jullie weer je trouwdatum zouden verzetten en met extra kosten zouden zitten.

Als ze het niet belangrijk genoeg vinden hebben ze dikke vette pech hoor!

Ik heb er ook soms moeite mee, dat soort dingen met schoonfamilie. Maar ben er de laatste tijd heel makkelijk in.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou daar dus echt geen rekening mee houden. Gewoon trouwen op de dag dat jullie willen en dan moet szusje maar kijken of het voor haar belangrijk genoeg is om eventueel voor een paar dagen terug naar Nederland te komen

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik zeg ook trouwen op de dag dat jullie willen. Het is mooi en lief dat je rekening met zijn zus(sen) hebt proberen te houden, maar als zij niet weet wanneer ze terug is dan gaat dat dus niet. Als je je wel aan haar aan probeerd te passen en zij is er dadelijk alsnog niet bij dan ben je echt helemaal kwaad op haar, is ook niet bevordelijk voor je relatie met haar.
    Als je je er ongemakkelijk bij voelt, je vriend het nieuws laten vertellen, ze kunnen jou niets kwalijk nemen als hij er ook achter staat.

Succes en gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Precies, dit vind ik ook.
    Het is ook nog lang genoeg van tevoren, als zij het belangrijk vindt (en dat lijkt me wel, haar broer trouwt toch ook niet ieder jaar) dan kan ze er makkelijk rekening mee houden.

6. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Gewoon doen wat jullie willen. Heb ik ook gedaan bij mijn trouw, en heb ook familie in buitenland enzoverder.
    Komen ze, goed! Komen ze niet, jammer voor hen.

Veel succes!

7. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Ik zou hem ook niet eens die week verschuiven als het dan nog niet zeker is dat ze erbij kan zijn.Lekker op je geplande datum houden.Wil ze erbij zijn dan kan ze moeite doen ervoor aangezien jullie al moeite hebben gedaan om naar juni te schuiven.

Trouwens gefeliciteerd.

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik zou gewoon de datum aanhouden die jullie hadden en dan kijken of ze er dan wel of niet bij is. Zoja, is dat heel leuk voor haar en je verloofde natuurlijk, en als ze er niet bij is, is dat maar jammer dan. Je hebt haar toch duidelijk gezegt hoe en wat en als zij opeens weer haar plannen wijzigd moet ze dat zelf weten maar daar hebben jullie op dit moment ook niet veel mee te maken.

9. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Als jullie het echt zo belangrijk vinden dat ze bij de bruiloft aanwezig is, dan zit er niets anders op dan nog eens opschuiven. Kies dan voor augustus/september, dan zijn de meeste mensen toch wel terug van vakantie?

10. Giltje

Giltje Niet meer actief

precies, om eerlijk te zijn, ik zou eigenlijk helemaal de datum niet verschuiven, ze mag komen, maar als ze niet kan, da's dan jammer, ze kan er zelf voor kiezen wanneer ze weg gaat en wanneer ze terug komt, als zij er voor kiest die dag niet te zijn, zou ik dat zeer lullig vinden, bedoel trouwen doe je maar 1x (als je geluk hebt)

11. Dana

Dana Niet meer actief

oh dat was voor mij niet eens iets geweest om over na te denken, ik zou een datum prikken die mij en mijn aanstaande goed uitkomt en wie er wel of niet kan moet dat vooral ruim op tijd aangeven ivm reserveren.

wat denken zijn zusjes wel niet dat een trouwdatum op HUN agenda wordt aangepast? die dag gaat pas komen als het hun eigen bruiloft is hoop ik?

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Allereerst gefeliciteerd :D:D:D

Het is jullie bruiloft en dat moet gaan zoals jullie het willen. Dat is 1. Twee is dat zijn zusje daar natuurlijk wel bijhoort.
    Ik snap haar gezichtspunt wel dat zij graag dat jaar vol wil maken en als je met een organisatie gaat moet je dan vaak zelf je ticket terug betalen als je eerder gaat. Maar goed, als ze echt graag erbij wil zijn, moet ze dat maar regelen.

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Precies, het is jullie dag. Wie denkt ze wel niet dat ze is, dat jullie bruiloft voor haar maar uitgesteld moet worden?

14. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ja daag!
    Lekker laten staan hoor! Ik vind het al heel wat dat je het de eerste keer hebt verzet voor haar. Begrijpelijk hoor, maar daar mag ze wel wat meer dankbaarheid voor tonen en niet nu zeggen dat het nog wel later kan worden. Het is graag of helemaal niet.

15. glimworm

glimworm Niet meer actief

Als je je bruiloft elke keer moet verzetten voor iemand die een bepaalde dag niet kan, dan wordt er denk ik uberhaupt niet eens meer getrouwd, want zo blijf je bezig met verzetten en er is altijd wel iemand die een bepaalde datum niet kan.

dus gewoon vastzetten op de dag dat jullie willen trouwen!!
    willen ze er persé bij zijn, dan zorgen ze daar zelf maar voor!

16. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Oke nou dat is dan duidelijk:p Nu nog even de ballen kweken om het gewoon te doen. Bedankt voor de reacties ik had namelijk echt het idee dat ik onredelijk was:) Word afentoe een beetje een bridezilla:)

17. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    gewoon plannen zoals het staat.

ik vind het al heel netjes van je dat je een keer verschoven hebt!!

ik zou nog niet weggaan als mijn zus zou trouwen daar wil je toch bij zijn!!!

maar echt typisch een zussen ding ;) het zijn vrouwen he... die zijn af en toe zo iritant gemeen!!!

en als je de ballen niet gevonden krijgt , leen je ze maar van mij wahaha!!

het is jullie dag en dan moet je je niet nu al druk hoeven te maken om zulke dingen!!

18. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ik zeg: lekker trouwen in mei. Dus ook niet begin juni he...

Deel Deze Pagina