Jaaaaaaa, nadat ik al weeeeken de kriebels heb voor een 2e kindje. Heeft vriendlief gisteren gezegd dat hij er ook voor wil gaan!!!! Gelijk gebeld vanmorgen om mijn spiraaltje te laten verwijderen. Ik vind het wel spannend, ons dochtertje was een gewenst ongelukje, dus het hele gebeuren van er bewust voor gaan, afwachten of het gelult is, is nieuw voor ons! Nu heb ik nog een vraagje, ik wil de kleine bij mijn s ouders brengen als ik naar de dokter ga. Maar normaal gaat ze altijd mee. Lijkt me nu niet handig.. Weet even niet wat voor smoes kan verzinnen. Niets ernstigs, heb wel prikkelbaar darm syndroom, waar ik de laatste tijd erg mee aan het stuntelen ben. maar weet ff niks..
Wauw, wat super leuk en spannend zeg!!! Gefeliciteerd, dat jullie voor een 2e willen gaan!! Ik weet helaas geen goede smoes! Je woordkeuze is in 1 zin wel erg leuk trouwens! "of het gelult is" haha!
ik zou ook zeggen dat je denkt dat het spiraaltje er uit hangt of dat je denkt dat hij niet goed zit en adt je er even naar laat kijken (heeft me zus gehad dus zo gek is het niet). dat je er adn liever geen kleine bij wilt hebben omdat dat niet zo handig is
Of je neemt haar gewoon mee? Ik heb mijn uitstrijkje ook laten maken met mijn dochtertje erbij, gewoon in de buggy zetten, kan ze geen kant op.
Ja daar zat ik ook aan te denken.. Hopelijk geloven ze het Want het is algemeen bekend bij naaste familie dat ik graag een 2e wil, maar vriendlief niet, vanwege nieuw werk e.d. Maar willen het graag geheim houden.
Nou ik heb al eerder een spiraal laten verwijderen en dat ging niet helemaal zo makkelijk, was toen wel even bezig, en voelde me toen ook even niet goed. En mijn schoonouders wonen 500 meter bij de dokter vandaan..
Weet niet hoe open je bent tegenover je schoonouders....maar zeggen dat je vermoed een schimmel te hebben en dat je t niet prettig vind als de kleine erbij is als je daar open en bloot ligt?
gewoon zeggen dat je misschien erg lang moet wachten in de wachtkamer en dat het dan te lang is voor de kleine
Gewoon zeggen dat je denk dat je blaasontsteking hebt... je kunt wachten op de uitslag maar je kleine is ongeduldig (of zoiets). En dan heb je het toch niet blijkt
Oh meid wat leuk !! Wat spannend voor jullie Weet zou snel ff geen smoes, maar je kan vast wel wat verzinnen toch ??
Misschien zeggen dat je een klein persoonlijk probleempje hebt dat niet erg is, maar wel even verholpen moet worden. Dan lieg je niet maar je verteld ook niets.
mmm ja wat kun je zeggen.. Dat je bloed moet prikken en je haar niet bang wilt maken....en dat het te lang duurt. Naderhand kun je dan gewoon zeggen dat er niks uit was gekomen. Superleuk voor jullie...heel veel succes!
Kan je niet zeggen dat last van afscheiding hebt en dat je daar naar wilt laten kijken (laten onderzoeken)? Bij zo'n soort afspraak wil je je kind niet bij hebben. Mocht het verwijderen van het spiraaltje lang duren dan was het gewoon héél erg druk bij de dokter.
Heb dus gezegd dat het spiraaltje niet goed zat.. Maar het viel echt mee, voelde 1 steekje, thats it. Dus nu spannende tijden. Een nieuwe wereld voor ons!