Wat moet ik hier nou mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Als het bandje er nog op staat zou ik even de spoedlijn bellen, en alvast gaan zitten voor de tirade van de niet vriendelijke doktersassistente! Haha, heb zelf als da gewerkt en soms gebeurde het wel eens dat perongeluk het verkeerde bandje er in zat.. Dan is het juist prettig als iemand de spoedlijn belt anders kom je er niet achter.
    Wij zijn hier allemaal geen dokters (tenminste...) dus als je zekerheid wilt hebben zou ik inderdaad naar huisarts gaan. Ik heb zelf last van migraine en het al heel wat varianten voorbij zien komen. Dus het is zeker niet onmogelijk maar nogmaals ik ben geen arts!

2. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Als je meningitis hebt, heb je last van je nek meid.
    Ik zou toch even langs de dokter of nog beter, neuroloog gaan. Dan weet je het direct en kan je ook de juiste behandeling/medicijnen krijgen.

3. Ik krijg inmiddels het juiste bandje, wat ze altijd hebben als ze nog met iemand anders in gesprek zijn en waarbij je gewoon kan wachten, over het spoednummer, blablabla, maar als dat bericht over is hoor je 'Het gewenste toestelnummer bestaat niet'.. Weet niet wat ze allemaal aan het doen zijn daar, maar goed is het niet ;)

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ben benieuwd wat de dokter zegt... !
    Beterschap iig !

5. Maar zou het daarvoor niet constant moeten zijn? Inmiddels kan ik m'n nek wel weer gewoon bewegen namelijk..

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik denk ook niet dat je meningitis hebt trouwens eerder een beklemde zenuw.... of migraine maar wij zijn geen arts he
    Heb je de dokter nu al aan de telefoon gehad??

7. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Als je je nek weer kan bewegen nu, zal het geen meningitis zijn. Maar ik zou toch even op zijn minst langsgaan bij de HA. Het gaat om je hoofd hé meid.

Deel Deze Pagina