wat moet ik hier nou mee???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ukje1, 16 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hier hielp tegen het moeilijke poepen om 20cc extra water bij de flessen te doen. Wij zijn op advies van cb met 16 weken met laxerende fruit soorten begonnen. Toen poepte ze gelijk als n tierelier en ging alles ook beter.
    Wat stopt is banaan dus daar ff mee wachten.
    Pruim, druif, peer dat hielp echt bij t kakkie Maar wel rustig opbouwen met 3 lepeltjes proeven en reactie afwachten.
    En wat je echt niet moet doen is kiwi of sinaasappel dat kunnen ze echt nog niet aan.

2. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Hier krijgen we nu op advies van de kinderarts Forlax en dat zijn we nu langzaam aan het afbouwen om te kijken of de darmen het nu zelf willen doen, extra water geven hielp helaas niet, er kwamen echt knikkers uit keihard en behoorlijk pijnlijk voor G.

Dat van dat fruit is inderdaad wel erg goed om te weten welke vruchten er laxerend werken.
    Maar van de 1 hoor ik juist beginnen met fruit en pas na een maand overstappen op groente.
    De ander zegt juist beginnen met groente en dan kijken na een maand met fruit.
    En weer een ander zegt starten met allebei.... Ik heb werkelijk geen idee wat nu slim is :(

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Dat ligt aan je situatie. Ik zou eerst even t onderzoek afwachten. Dan overleggen met cb of arts wat je t beste kan doen in jullie geval.
    Maar ik dacht geef ff mee hoe t hier ging.

4. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    heb je zijn kamer overdag wel donker genoeg met de gordijnen dicht?

starten met groente is het advies en dat zou ik ook zeker doen, zeker omdat je ook al beneden de 4 maanden begint.

en als je met hem gaat wandelen slaapt hij wel?
    en blijft hij ook slapen als je je wagen weer stil zet?

ik lees dat hij veel honger heeft, huilt hij op bed niet van de honger dan?

5. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL

Idd probeer anders eens een campingbed in een andere ruimte. Of zelfde ruimte n gebruik iets waar je geur aan zit.

Hier ook al voor 1,5 in een peuterbed.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Aangezien je eerder gaat starten dan de 4 mnd, niet beginnen met fruit. Je hebt gezien de verstoppingsklachten al extra kans op krampen en van fruit gaat ie meer last hebben dan van groente.
    Ik hoop voor je dat het lukt trouwens, want ook hier de combi nexium en forlax, en van wat sperciebonen had ze al een kramp waar ze weer een hele dag van lag te brullen :( Maar weer gestopt dus... ;)

7. raspberry

Hier trouwens ook wat extra water in de fles en dat helpt wel mee! Zou ik zeker doen dus, ook omdat dat voor je zoontje nog weer wat extra maagvulling is dan, zonder dat je over het max aantal schepjes heen gaat....

8. raspberry

Kun je aan die voeding voor hongerige baby's niet zelf nutriton toevoegen? Want nutrilon AR is niets anders dan standaardvoeding met nutriton erdoorheen gemengd al.

9. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Ik heb a.s. dinsdag weer een telefonische afspraak met de kinderarts en ga dan even overleggen wat te doen.
    Ik denk dat dat het beste is en alle bevindingen die hier zijn genoemd doorgeven aan haar met de vraag wat te doen met G....

Deel Deze Pagina