spinnen

Discussie in 'De lounge' gestart door guus, 26 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    :$:$:$:$:$:$:$:$

er liep hier net een joekel van een spin door de kamer......................

ben niet snel bang voor spinnen maar deze was groter dan 10 cm:$:$
    manlief ligt ziek op bed, die kan hem niet dood meppen (sorry spinnen buiten prima in huis=dood) brrrrrrrrrrrrr

2. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Wat zou ik rennen..... (en neem van mij aan dat dat bijzonder is want ik zit in een rolstoel:D)

3. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Ohhh bah verschrikkelijk!
    Ik ben panisch voor spinnen .. Als mijn man niet in de buurt is, bel ik 1 van mn broers of mn moeder.

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Whahahaha, liep hier van de week ook zo'n joekel over de muur omhoog. Alleen leven wij in de omgekeerde wereld en begint mijn man te krijzen en loop ik met een glas met kartonnetje achter dat beest aan te jagen:D Maar ik hàd 'm. Zei m'n man ook nog; "dat je dat dùrft":D:D

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Mooi juist, die grote joekels!

6. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Iehhh. Heel hard gillen en wegrennen!

7. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ieuwww moet er niets van hebben

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb gelukkig een lieve jongen van 4,5 jaar die de spinnen voor zijn mama buiten zet <3 lekkere knul, die is GEK op spinnen!
    Hij vind ze zo mooi en geweldig hahahahaha

9. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Als je goed luistert hoor je ook de pootjes trappelen als ze lopen. Ik fantaseer er altijd 8 mini kaplaarsjes bij... Ik vind ze wel leuk eigenlijk. Én: spinnen eten muggen en ander ongedierte... :)

10. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Aaaaaaaaahh bah!!!
    Ik heb gister een 2 euro muntstuk met pootjes een schoen op zn kop gegeven..bah bah bah!! Van mij mogen ze dood vriezen..dan maar een spuitbus anti mug extra..
    jammer voor de liefhebbers, maar ik krijg spontaan de kouwe bibbers van die dingen

11. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Oh die joekels. Verschrikkelijk!

Ik ben ooit eens wakker geworden van gekriebel om mijn wang.. Liep er zo'n grote over mijn gezicht!! Ik heb in m'n hele leven nog nooit zo hard gegild!

12. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik liep van de week vol in een spinnenweb... met kruisspin er in. IEEEEEEEEEEE!!!! Krijg weer de kriebels wanneer ik er aan denk.
    Ben verder nergens bang voor maar spinnen, brrrr

13. dekilene

dekilene Niet meer actief

Wij gisteren ook zon dikke huisspin bij de drempel van de deur.
    Me man zegt ohh die laten we zitten goed voor de muggen.
    Ik gillen dan ga ik niet slapen!!
    Uiteindelijk heeft hij hem buiten gezet.. vandaag ga ik niet via de voordeur eruit..straks komt hij terug.

14. dekilene

Ieuuwww.:$:$
    Ik zou ook echt gillen wat vreselijk zou ook niet meer durven slapen. Niet voordat ik alles gecontroleerd heb brrr.

15. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    later zag ik hem weer, bah bah, moest die hoek ook in om gordijnen dicht te doen, ik ga de stofzuiger vanavond mooi neerzetten, brrrrrr

kleintjes vind ik niet zo heel erg maar deze harige varianten wel, brrrr ik heb dan nog liever een vogelspin

ik heb het een keer in de douce gehad, viel er zon joekel van het plafon af boven op me. heb wel een alf uur lopen gillen

16. dekilene

De spin kruipt er zo weer uit helaas..

17. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik ga ook op de loop voor spinnen. Tenminste, voor die grote bruine harige dingen. Even afkloppen, in de 7 jaar dat ik hier woon, heb ik hier nog niet van die grote gespot. Wel een paar huisspinnen maar die zijn op 1 hand te tellen.

Bij mn ouders zaten er regelmatig van die dikke zwarte. Zusje zocht ooit het donker het lichtknopje.licht ging aan en daar zat er 1, vlak naast haar vinger. Of op de trap waar je precies langs moet. Of Bovenop zo'n glazen ruitje boven een slaapkamerdeur. Mn vader heeft ooit het bed met ombouw af moeten breken van mn moeder. Spin was erachter gekropen. En beneden ooit een wandkast van 3 meter lang aan de kant. Mn moeder hoorde er 1 voorbij trippelen en die ging achter de kast. Op tegels in een holle ruimte hoor je ze echt tikken :$
    Zelf heb ik er in mn bed ooit 1 bijna in mn gezicht gekregen. Ik had me net omgedraaid en hij viel met een zacht plofje op mn kussen:$

18. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Hier in huis zijn we allebei bang voor grote spinnen dus gillen we ook samen. :p Gelukkig woont mijn moeder vlakbij dus die dood ze meestal. :D

19. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Dubbel

20. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    En het ergste, ze zijn altijd met zn tweeen.
    Dus mocht je er 1 dood maken, de ander ligt nog ergens op de loer om wraak te nemen:p

Deel Deze Pagina