Volgens mij mag ik wel zeggen dat ik zwanger ben De kruidvat test is het meest duidelijk terwijl die juist het minst gevoelig hoort te zijn Of hadden mn streepjes nu al veel dikker moeten zijn in vergelijk met die van woensdag?? Ik heb echt geen idee hoe ver ik nu ben.. bij mn dochter testte ik pas 2 dagen overtijd en toen was het natuurlijk echt n hele dikke streep. Dus misschien vandaag mn NOD?
Dankjulliewel! het begint n beetje te dalen Ik had het zo niet verwacht, mn man was namelijk enorm ziek met hoge koorts rond de eisprong. Ben ik ff blij dat ik toen toch ff heb aangedrongen En nou heeft hij nachtdienst gehad dus ligt nu nog te slapen... kan ik het hem nog helemaal niet vertellen.. Ik zit mezelf echt op te vreten
haha, dat kan ik me voorstellen! Ik heb m'n man vanmorgen gewoon wakker getrommeld om het goede nieuws te vertellen
Helaas niet zulk goed nieuws hier Gisteren weer een test gedaan en die was niet donkerder geworden dan die van vrijdag. Dat vond ik al vrij vreemd ik had toch wel een duidelijke streep verwacht. En helaas sinds vanmiddag bloedverlies, dus ik ga maar uit van een miskraam. Ben nu wel even erg verdrietig maar wie weet is het de volgende ronde wel een plakkertje! daar gaan we gewoon voor.
Bedankt voor jullie reacties! Ik voel me inmiddels wat beter, alles gaat toch zn gangetje door mijn dochter. Vanavond maar even lekker op de bank lekker niksen. En me richten op de volgende ronde, hopen dat onze droom in 2014 wel uit mag komen.