2x negatief getest en ongesteld

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door anoniem1991, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem1991

30 jul 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Ik ben aan de pil, slik hem altijd heel netjes om 8 uur morgens en we gebruiken tijdens gemeenschap ook altijd nog een condoom. Nu was deze afgezakt in het weekend van 23/24 November, maar ik slik wel gewoon de pil. Omdat ik niet veel zin had in een stopweek, die eigenlijk op 24 December in had moeten gaan. Heb ik die overgeslagen. Toen kreeg ik op 1 December ontzettend last van mijn borsten, brandend gevoel en echt pijnlijk en je zag wat blauwe aders lopen (ik heb wel een hele bleke huid, en eerder nooit echt opgelet). Dus toen heb ik op 1 December de laatste pil gehad (halverwege de strip) om een stopweek in te lassen, omdat ik dacht dat het misschien door de pil kwam die pijn. Toen na 4 dagen wel ongesteld geworden, en de pijn werd minder. Toen op de dag dat ik ongesteld werd toch een zwangerschaps test gedaan, en die was negatief.

Toen vertrouwde ik het nog niet en heb ik op de maandag 9 December weer een test gedaan, welke ook negatief was. Tijdens de ongesteldheid had ik ook gewoon kramp en alles.

Ik ben ook bij de dokter geweest, en hij zegt ja als je test negatief is 2x ben je niet zwanger, hij dacht dat die klachten gewoon van de pil kwamen.

Maar nu ben ik deze week ook ziek geworden (verkouden en gewoon niet fit) en nu heb ik pijn bij mijn blaas, lijkt wel wat op ongesteldheid pijn.

Ik ben deze week wel weer begonnen met de pil op maandag 9 December.

Wat denken jullie?

Ik denk dat ik mijzelf ook een beetje gek maak, dat het tussen mn oren zit. Maar als je alle verhalen op internet leest, dat ze toch negatief testen en wel zwanger blijken te zijn. Ik ben nog een student en zit daar echt niet op te wachten.

Bedankt!

2. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Lijkt mij stug dat jij zwanger bent.. en als je niet fit bent en pijn bij je blaas hebt zou ik zeggen dat je blaasontsteking hebt..

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Je hebt twee negatieve testen, je hebt gemenstrueerd, en je bent aan de pil. Nee, je bent niet zwanger hoor ;)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Denk idd dat het komt door het doorslikken en weer stoppen enz....

5. anoniem1991

30 jul 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wou er toch nog even op terug komen. Sinds een aantal dagen (3 nu ongeveer) heb ik weer last van pijnlijke borsten en het is ongeveer 4 weken geleden dat het de vorige keer begon en precies dezelfde pijn.

In de tussentijd nog wel een blaasontsteking gehad, maar wel gewoon de pil geslikt.

Vanmorgen weer een zwangerschapstest gedaan, en weer hartstikke negatief.

Toch maak ik me wat zorgen omdat mijn borsten ontzettend pijn doen en er ook veel blauwe aders op lopen?

Iemand enig idee?

6. blijj

blijj Actief lid

16 sep 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat je niet zwanger bent hoor. Want je 3e test is ook weer negatief, en als je het echt niet vertrouwt contact opnemen met de huisarts. Ik heb ook altijd wel blauwe aders op me borsten lopen en als ik NOD eraan komt wel duidelijker zie maar zijn altijd wel aanwezig.

7. anoniem1991

30 jul 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is wel precies op de tijd dat mn stopweek er weer aan komt, want morgen heb ik weer vandaag had ik weer mijn 21ste pil van de strip..

8. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Meis, je bent echt niet zwanger hoor! Alweer negatief getest dus dan kan het echt niet. Het is denk ik gewoon toeval dat jouw klachten gelijk vallen. Niks om je zorgen over te maken.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je bent echt niet zwanger! Geloof het nou maar voordat je jezelf een schijnzwangerschap gaat aanpraten.

Pil slikken, ongesteld zijn, negatieve zwangerschapstesten en toch zwanger zijn komt maar heeeeeeeeeel zelden voor. En om dat het maar heeeeeeeeeel zelden voorkomt, lees je die verhalen juist op internet.

Geloof je het nog steeds niet, laat dan een echo maken bij een verloskundigenpraktijk ofzo. Dan zie je met eigen ogen dat er niks aan het handje zal zijn.

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

;)uhhh..dit dus!

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Voorheen had ik die klachten ook allemaal als ik ongesteld moet worden.
    Ik denk..weet zeker..dat jij jezelf helemaal gek aan het maken bent en je stiekem gewoon hoopt dat je zwanger bent ofzo?
    Je komt in ieder geval hopeloos over....sorry;)

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Aan je forumnaam te zien ben je 22, ik geloof dat je dan toch oud genoeg bent om logisch na te denken..

Ongesteld+3 negatieve testen+pil&condoom= niet zwanger

;)

13. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik geloof ook echt niet dat je zwanger bent hoor.

14. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Dan eet ik mn sok op

15. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    je wilt niet zwanger zijn...maar je haalt wel steeds testen in huis en je zit op een zwangerschapsforum...
    weet je zeker dat je stiekem toch niet heel graag zwanger wil zijn????

Deel Deze Pagina