Wat moet ik hier nou mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    meid, wat een *** situatie zeg!
    Maar vertrouwen is toch het belangrijkste..
    ik zou alleen een goede reden willen hebben waarom hij dat email adres heeft..
    Maar vertrouw je hem eigenlijk wel?

    ik kan me zoiets niet goed voorstellen, maar denk je niet dat het allemaal wel mee valt?
    Persoonlijk zou ik niet eens de mailtjes willen lezen, ik ga ervanuit dat mijn vriend eerlijk genoeg is.. anders kom ik er vanzelf wel achter..

    Maar vind wel dat ie een goede reden moet geven waarom hij het email adres heeft gehouden..
    Misschien een ander wachtwoord op de computer zetten, zodat hij er niet meer op kan? Klinkt kinderachtig, maar zolang hij kinderachtig doet door niet eerlijk te zijn.. kun je best een ander wachtwoord op de computer doen..

    In ieder geval veel succes meid!

    Liefs kiss
     
  2. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    als hij denk dat jij hem niet vertrouwd moet je maar eens vragen of dat niet andersom zo is want waarom weet jij zijn wacht woord niet? ik weet hem ook gewoon van mijn vriend. klote situatie succes ermee!
     
  3. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    heeft hij op jullie pc ingelogt?

    k was ook mijn wachtwoord vergeten moest een nieuwe aanmaken

    en ik keek laast onder mijn documenten en dan mijn ontvangen bestanden staan daar alle gesprekken en email adressen van het vorige acount op mischien ook wel bij jou

    heel veel succes
     
  4. Batchie

    Batchie Fanatiek lid

    6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ik heb hetzelfde meegemaakt laatst, kwam er op een hele lullige manier achter dat mijn man weer contact had met zijn ex. Het begon met toevoegen als vrienden op hyves, toen hadden ze ineens telefoonnummers uitgewisseld en toen ik daar mijn man mee confronteerde keek hij me in mn ogen aan en zei dat hij haar niet zou bellen.
    Aan het einde van de week bleek dus dat hij haar uren belde met zijn mobiel..

    en weet je wat ik te horen kreeg: ja maar als ik het je zou evrtellen zou je boos worden..

    We zijn nu 2 maanden verder en getrouwd dus, maar ik heb er nog steeds moeite mee..

    Meisje succes ermee.. ik persoonlijk zou er goed met hem over praten..
     
  5. Roelie

    Roelie Fanatiek lid

    20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ehm....ik ga je de links niet geven want wettelijk gezien mag het niet...
    Maar google eens op keylogger of typ bij google de vraag 'wachtwoord kwijt' of zoiets eens in....dan kom je diverse programmaatjes tegen waarmee je alle wachtwoorden kunt achterhalen die gebruikt zijn op de computer...

    Of je het gebruikt of niet moet je zelf maar beslissen...maar een wachtwoord achterhalen kán dus wel...

    ...ik heb verder niks gezegd.... :-#

    xxx Roelie
     
  6. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Klopt en het werkt vrij simpel.

    Heb ook eens in zo eens situatie gezeten en mocht zijn ww niet hebben en hem toen gehackt en ben zo alles te weten gekomen niet dat ik daar heel erg blij van werk want toen barste de bom pas echt.

    Maar kwam er wel achter wat er allemaal gezegd werd.



     
  7. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik vind het toch wel een lastige situatie.
    Ik heb mijn man zijn wachtwoorden niet, en ik hoef ze ook niet te weten. Ik kijk nooit na met wie hij spreekt op msn of wie hij mailt.

    Ik weet dat hij soms met andere vrouwen kletst, maar ik weet ook dat het daar bij blijft. Ik vertrouw hem daar ook helemaal in.
    En mocht ik ooit gaan zoeken naar dingen dan zal ie daar niet blij mee zijn. Maar aan de andere kant, zou ik het gewoon aan hem vragen dan mag ik gewoon lezen. Ik mag het allemaal weten.

    En daar wringt het volgens mij, jij vertrouwd hem niet, maar hij doet er momenteel ook niet zoveel aan om hem te kunnen vertrouwen.
    Ik denk dat praten hierin de beste oplossing is, lopen speuren is alleen maar een hele goede basis voor een heeeele flinke ruzie en ik weet niet of je daar nou echt veel zin in hebt.

    Succes
    Daphne
     
  8. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hey meiden. bedankt voor jullie reacties..nou ben gister naar bed gegaan, heb een slapeloze nacht gehad op het randje van mijn bed en hij is vanochtend zonder iets te zeggen de deur uit gegaan..ben benieuwd of ik vandaag wat van hem hoor. wil er vanavond zo ie zo even goed over praten ( in de hoop dat hij niet gelijk begint te roepen dat ik hem niet vertrouw)

    liefs kaatje
     
  9. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    lastige situatie.

    Heb je dat wachtwoord al geprobeerd?

    Ik denk altijd maar, als hij vreemd wil gaan doet hij het toch wel... :rolleyes:
    Mijn vriendje zegt ook altijd als iemand het wil dan zal diegene het toch doen zodat je het niet merkt.
     
  10. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Wat een klote situatie,meid!
    Ik zou ook zwaar achterdochtig worden.Vroegere vriendjes hebben dat vetrouwen in mannen goed verpest.Maar haar zeker niet mailen,want als zij aan de weet komt dat jij nieuwsgierig bent over haar,dan vind zij zichzelf straks nog interessant.Misschien kan jij hotmail/msn mailen dat dat account afgesloten moet worden ofzo.Zeg dat je er niet meer inkomt,doordat een of andere gek um gehackt heeft... ;)
    Succes!
     
  11. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ja kan je doen, maar als hij het echt wil opent hij gewoon een nieuwe en gaat hij daar in verder. Ik denk eerder dat je binnen de relatie tussen jullie moet kijken, waarom hij de behoefte heeft met andere te chatten?
     
  12. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dat doen ze niet zomaar hoor.
    Sterker nog. Toen mijn broer overleed wilden wij graag in zijn mail. Toen heb ik een mail gestuurd naar hotmail met daarin het hele verhaal. Kreeg ik antwoord. Jammer van je broer. Maar ook dood heeft hij recht op zn privacy...
    Nou ja zeg :(
     
  13. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    phoe zeg, ik vind het nogal wat!
    Ik zou persoonlijk nooit zijn wachtwoord proberen te kraken, vind dat een beetje te ver gaan. Ik weet wel de wachtwoorden van mijn man en vice versa, maar ik doe er nooit iets mee. Ik zou er nog eens rustig over praten en hem in zijn waarde laten. Wie weet heeft hij best een verklaring, maar is hij ontzettend geschrokken.

    Ik zou ook echt dikke bonje krijgen als mijn man het gevoel krijgt dat ik hem niet vertrouw, alleen daarom al zou hij flink pissig worden.
    Ik hoop echt voor je dat die uitleg er komt, want het zou jammer zijn als er wel iets mis is...
     
  14. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Alleen al het feit dat hij over een stom email adres tegen je liegt!
    Ik haat liegen, maakt niet uit waarover..
    Dan zou ik de rest van mijn leven mijn vraagtekens zetten bij alles wat hij beweerd.
    En sowieso, als dat gesprek met dat meisje niet zoveel voorstelt en dat email adres heel onschuldig is, waarom zou het dan in godsnaam niet aan jou verteld hebben?
     
  15. Marijtje

    Marijtje Actief lid

    20 sep 2006
    201
    0
    0
    En, zijn jullie er al uit?
     
  16. miss anita

    miss anita Bekend lid

    22 jan 2006
    796
    0
    0
    tjee hij had aan mij een slechte
    ik sleurde hem er aan zijn oren bij :EN TYPEN MAAR DAT WACHTWOORD!

    ik wou het overigens wel samen met hem bekijken!

    suc6
     
  17. Elsendem

    Elsendem Lid

    30 jun 2007
    48
    0
    0
    Hij zal toch ook wel begrijpen dat als het puur onschuldig is dat hij je, door je geen blik in zijn inbox te gunnen, alleen maar ten onrechte ongerust maakt?
    Als hij puur uit nieuwsgierigheid zo af en toe die account bekijkt is er toch niet aan de hand en mag jij toch wel heel even mee kijken over zijn schouder? Dan ben jij gerust gesteld en niet meer boos en heeft hij jou weer laten zien dat je hem kunt vertrouwen.
    Nu ga je enorm aan hem twijfelen, wat misschien helemaal niet nodig is.
    Hij kan heel makkelijk deze "ruzie" oplossen en erger voorkomen.
    Ik zou denk ik (bijwanhopige twijfel)...als hij ingelogd is en even naar het toilet gaat, even snel bij de instellingen het vinkje "gespreksgeschiedenis" aanvinken zodat je wanneer het jou uit komt de gesprekken kunt nalezen.
    Misschien heeeeel erg vuil en een inbreuk in zijn privacy maar hij maakt je onzeker op deze manier. Als hij je bezodemieterd wil je het ook graag weten lijkt me!
    Heel erg veel suc6.. en ik zou het eerst echt op een respectvollere manier proberen.
     
  18. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hoe is het er nu mee, meid?
     
  19. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Kaatje, ik vroeg me af of alles weer goed is nu?
    Hoop t wel !
     
  20. acire

    acire Fanatiek lid

    download family keylogger.
    heel simpel programmatje.. staat aan zonder dat hij het ziet en slaat alles op wat er getypt word.
     

Deel Deze Pagina