Wat moet ik hier nou mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    yep wij gebruiken het ook echt ideaal.

     
  2. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36

    Ik ben het helemaal eens met Streepjes.

    Ik haat liegen ook. Waarom iets achter iemands rug doen. Of laat ik het zo zeggen als is het alleen een nieuwsgierigheid sorry hoor maar zelfs dat vind IK onzin. Ik bedoel als je zegt dat je het niet meer gaat gebruiken dan hoor je dat ook niet meer te doen. Ik zou zelf persoonlijk als mijn man zo iets zou doen en PER DIRECT :evil: niet met mij samen komt kijken naar dat mail adres zodat ik even rond kan kijken. Hem gewoon echt negeren. De volgende dag zeggen van kom maar kijken er is niets aan de hand vind ik zelf niet kunnen. Hoe moet ik dan geloven dat hij het niet heeft verwijderd :( En ik vind het ook %^&*$#* als hij dan zou doen net als of er niets aan de hand is. Ik zou er echt heel erg pissig over worden.
     
  3. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoe is het nu?
     
  4. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi.
    nou heb nog steeds niet in zijn box gekeken,maar hij is geloof ik wel geschrokken, heb hem even goed tegengas gegeven iig.. ik ga er maar van uit dat hij de waarheid sprak en laat het zo. Heb hem wel goed duidelijk gemaakt dat de hel los breekt als het nog een keer gebeurd :)

    Liefs Kaatje
     

Deel Deze Pagina