Ik heb vanochtend tegen al mijn goede voornemens in getest, natuurlijk hartstikke omo-wit wat ik eigenlijk wel verwacht had maar niet gehoopt natuurlijk. Had op 15/16 juni redelijk positieve ovulatietesten en na de 17e werd het streepje steeds vager... dus ergens in die periode eisprong gehad (hoop ik)... als het rond de 17e geweest zou zijn dan ben ik toch vandaag 10 dpo? De test was negatief, heb van allerlei dingetjes die ik eerdere maanden niet voelde, zoals krampen die voor menstruatiekrampen door kunnen gaan maar die heb ik normaal niet zover van te voren, meestal alleen als ongi er al is... Maar als ik dan hier testen voorbij zie komen van 9dpo met een redelijk duidelijk streep dan begin ik zo te twijfelen en ben ik bang dat mijn lichaam mij weer ontzettend voor de gek houdt... *zucht* wij zitten nu in ronde 8 en begin steeds meer te denken dat we het jaar gaan halen en dat we dan straks naar de ha moeten e.d.... ik begin aan mezelf te twijfelen of ik wel zwanger kan worden. Sorry voor de dames die al veel langer bezig zijn, ik klink vast als een zeur, maar iedereen om me heen wordt maar zwanger (gewenst of ongewenst), ken nu 10 zwangere en dat begint steeds meer zeer te doen......
Je bent zeker geen zeur!! En 8 rondes is ook lang, ik begrijp je gevoel heel goed. Heb het zelf ook! Heb je alleen testen gedaan of toevallig ook getemperatuurd? Dat kan namelijk een duidelijk beeld geven.... Je cyclussen verschillen nog wel eens in lengte zie ik ook. Ik kan me voorstellen dat de onzekerheid van wel/geen eisprong zo 3 dagen voor je NOD heel vervelend is. En wachten duurt zooooo lang!! Succes meis, gelukkig maandag meer duidelijkheid!
Dank je! Nee niet getemperatuurd.... mocht het niet zo zijn dan volgende maand er maar eens beginnen! Kan dat ook met een oorthermometer? Op zich was cyclus redelijk stabiel tot vorige maand ineens 3 dagen langer. .. paar dagen nu steekjes/krampen in onderbuik en wat tintelingen daaronder... normaal heb ik dit pas als ik ongesteld ben en niet ervoor, wordt vaak 'verrast' er door... nou ja we wachten wel weer af. ....
Als de 17e je ovulatie was zit je nu op 9dpo. De dag na de ovulatie is 1dpo. Temperaturen is rectaal het meest betrouwbaar. Iedere dag om dezelfde tijd voordat je uit bed stapt. Het beste is beginnen op cd 1. Hopelijk is het niet nodig en heb je volgende week een positieve test!
Ik teste hartstikke wit met 9 dpo. Pas op 1 dag voor nod licht positief. En ik teste ook nog eens beter met avond urine waardoor ik schrok toen volgende dag streepje iets lichter was. Het is voor iedereen anders. Sommige schieten in een keer omhoog met hcg en andere gaat het wat regelmatiger. Probeer het overmorgen nog een keer. Zolang je niet ongesteld bent is het goed lijkt me.
Vanmiddag steken in mijn buik, felle steken, duurde ong. uurtje en toen was het weer over. . Gerommel in mijn buik is ook minder dan een paar dagen terug.... wat zal het zijn? Innesteling? Toch laat eitje gehad?
Allemaal erg herkenbaar Suus! Ik had zondag klein drupje rood bloedverlies en t/m dinsdagmiddag af en toe wat donkerbruin verlies. Maar echt heel weinig, dus absoluut geen menstruatie. Ondertussen heb ik sinds zondag af en aan (soms echt wel pijnlijk) buikpijn, rugpijn, steken, pijn in mijn liezen en benen. Gisteren getest (middagurine) en helaas, negatief. Ik ga er nu maar vanuit dat mijn cyclus voor de verandering weer wat langer is en dat ik gewoon ongesteld ga worden de komende dagen. Alhoewel ik het wel vreemd blijf vinden dat ik inmiddels alweer 3 dagen niets verlies (ook al voelt het af en toe wel zo) en buikpijn e.d. houd. Inmiddels hoop ik bijna op rood, omdat ik dan niet meer in onzekerheid zit . Hopelijk betekent het voor jou toch nog goed nieuws!
Vervelend he die onzekerheid? Ik hrb mijn nod nog niet gehad dus het kan alle kanten nog op.... ik voel me echt een ontzettende zeur soms..... maar na menstruatie eerst verdrietig en daarna gaat het eigenlijk wel weer... gezellig met manlief en er eigenlijk niet teveel aan denken. ... maar zo rond nod argggg wat vervelend. .. waarschijnlijk ben ik teveel mee bezig maar hoe kan dat nu niet? Ik ben inmiddels 31 dus als het nog een paar jaar duurt dan kan het op den duur te laat zijn...
Ik testte 10 dpo omowit, 2 dagen daarna was hij licht positief. Daarna liep hij steeds meer op en met 5 weken had ik een knaltest. Ik snap zeker dat je af en toe er even door heen zit, mag ook best natuurlijk. Ik ga in ieder geval voor je duimen dat je over een paar dagen alsnog een positieve test hebt.
Dank je! Dit doet me goed! Ik weet echt wel dat het nog niets hoeft te betekenen! Maar jouw verhaal is fijn naar de 'vroege' test verhalen hier! Ik ben echt oprecht blij voor iedereen maar zou hetzelf ook zo graag willen! Fijne zwangerschap gewenst!