das tof! ik was zelf mn fotos van vorig jaar kwijt. en ik had de test zelf ook niet meer bewaard. toen ik net aan het googlen was,...kwam ik op zwangerschapspagina terecht bij toevallig,..mijn foto van vorig jaar!!! 14/04 was met hcg 82. 17dagen na terugplaatsing. (ik had toen op 29mrt de terugplaatsing gehad) 17/4 was hcg nog maar 14! 20dagen na tp!! volgens mij was mijn test van gister wel iets donkerder dan de test hierboven van de 17e! en denk bijna gelijk aan die van de 14e! wel vind ik hem nu een dag later opgedroogd lichter als gister maar dat kan het opdroog resultaat zijn toch?!?!?!?! foto is dus van vorig jaar zal ook nog ff foto plaatsen van gister die ik net heb gemaakt 36uur na test!
Dat ziet er heel goed uit!! Duimen draaien voor je. Wat grappig trouwens dat je je eigen foto bent tegen gekomen haha.
sorry meid maar aan de duidelijkheid van het streepje kan je geen hcg gehalte aflezen. Ik heb zelf meerdere keren getest. De ene keer donkerder en dan weer lichter. Het zegt niet zoveel. succes!
Debby...hoop dat dat hier ook zo is!! Ja...er was deze morgen weer een streepje maar....ik kon m amper vinden!! dus afwachten tot morgen!! Gelukkig moet ik vandaag werken..beetje afleiding!! Maar voel me niet zo lekker door wat ik zag!! Maar deze dame blijft hopen!!
zoals ik had beloof: even een berichtje van mij ik ben ZZZZZOOOOOO ontzettend kwaad!!!! Ze zijn me WEER vergeten te bellen!!!!!!!!!!!!!!! En deze keer heb ik GEEN mazzel dat de gyn nog int pand was!!!! Dus ik heb GEEN uitslag!!!!!! L Ik heb van de receptie beneden een spoed nummer gekregen die kan ik morgen vroeg om 8uur meteen bellen! Dan kan ik vragen om de uitslag en ff heeeeeeeel goed laten blijken dat ik dit echt niet tof vind!!! En natuurlijk , ..het zijn ook maar mensen en kunnen dingen vergeten maar dit is de 2e keer al !! en de assistent zei vanmorgen nog we weten natuurlijk dat u de uitslag krijgt maar voor de zekerheid plannen we een telefonisch consult in, dan weet ik zeker dat we u niet kunnen vergeten en dat u door de arts of ons wordt gebeld NOU MOOI NIET DUS!!!!!!!!!!!!! Manlief zei: als ik het echt zo nodig nu wil weten maar een testje moest doen,..maar dat durf is na gister dus absoluut niet meer!!! Straks is ie omo wit! En ik weet dat het bloed dan hetzelfde zegt maar om het met mn eigen ogen op de test te zien, komt veel harder aan denk ik!!! En man is werken dus ben nog alleen ook!!! Pfffffffff wat een gedoe!! Toch in twijfel of ik zal testen! Maar zoals ik zei durf ik ook weer niet! Pffffff ellende!!!!!! Sorry hor meiden,..moest t ff kwijt!!!
oooh voor degene die het nog vroegen en wouden zien: dit zijn de verschillen (je kan trouwens wel zien dat die van de 17e veel geconcentreerder was als die van de 19e de ene is namelijk wat geeler als de ander. en mn urine was zat ook heeeeel donker en gister net water maar denk dat dat voor de test niet uit maakt)
Zit je in een zh?! Er zal vast een arts-assistent zijn die dienst heeft! Die kan in de computer de lab uitslag opzoeken!? Idee?
dat vind ik niet amper vinden hoor! Ze zijn allebei gewoon best duidelijk... Ik hoop dat je het nog 12 uurtjes volhoudt voor je het weet
daanxyz: helaas is dat niet gelukt!!! pech voor mij morgen ochtend weer een kans !!! debby82: thanx!!!!