Jaaaa we gaan voor een tweede!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ERS, 10 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ERS

ERS Lid

10 okt 2015
    56
    0
    0
    Haarlem
    Lieve allemaal,

Ohhhh wat ben ik blij. Manlief wil eindelijk ook voor een tweede gaan.

We hebben al een kanjer van een zoon van 5 jaar. Een heerlijk lief en makkelijk mannetje. Daar wil ik er nog wel 10 van... Echter mn vent dacht daar anders over. Hij is echt ook super gek op onze zoon maar zat meer met zichzelf in de knoei. Ook in onze relatie was dat te merken. Pfff maar wat bleef mijn wens voor een tweede groot. Ik heb echt alles geprobeerd, van mezelf proberen te veranderen tot accepteren dat we het bij 1 kind zouden houden. Maar gelukkig ben ik er achterkomen dat je jezelf niet moet/kan veranderen voor een ander. Echter heb ik mezelf hierdoor wel beter leren kennen en wat heeft dat heeft positief uitgepakt in onze relatie! Ook het accepteren dat het er bij 1 zou blijven lukte mij niet. Maar dat ligt er ook aan dat ik dat ik de twijfels van mijn man voelde. Hoe kan ik die twijfels weghalen vroeg ik me continue af. Geduld hebben en praten, heb ik geleerd;) anderhalf jaar geleden ben ik gestopt met de pil omdat mijn man toen even een korte periode toen al voor een tweede wilde gaan. Helaas krabbelde hij weer terug. Wat ik echt heel frustrend en lastig vond. Sinds die tijd heb ik geweigerd weer aan de pil gegaan.
    Vorige week zaterdag hebben we besloten voor een tweede kindje te gaan.
    En gisteren heb ik als het goed is mijn eisprong gehad. En nu pas begin in het me te beseffen en ohhhh wat voel ik me blij. Maar ohhh wat ben ik nerveus. We hebben deze week genoeg gevreeen. Zal het lukken.... Hij zal toch niet weer terug krabbelen...
    Jeetje maar wat vind ik mezelf ook ongeduldig. Moet nu nog twee weken wachten om te weten of het gelijk gelukt is...
    Afentoe word ik echt gek van mezelf.
    ik hoop hier mensen te vinden die dit herkennen?
    Ook schrijf ik nu even van me af omdat ik het er met niemand over kan hebben. Vorige keer wel gedaan maar wil nu echt er zeker van zijn dat het allemaal echt waar is;)

2. Jojo87

Jojo87 Niet meer actief

Wat leuk en fijn dat jullie op dezelfde lijn zitten nu!

Hier ook met ml gesproken over een tweede (dochter is 21 maanden). De kriebel is er wel, maar omdat ik niet aan werk kom hebben we het nog voor ons uitgeschoven. We hebben nu alles bekeken en we willen de wens voor een 2e niet langer voor ons uitschuiven. We hadden het aanvankelijk over starten in november, maar nu hadden we het er vanmorgen over en stelde ml voor om deze maand gewoon al te zien wat ervan komt :D:D

Dus ik denk dat we er ook voor gaan... Haha best weer spannend en beetje eng. Moet nog even aan het idee wennen, omdat het altijd over later ging en nu is het zover ;)

Mijn menstruatie loopt nu ten einde, dus ik heb nog even om aan het idee te wennen. Ben benieuwd hoe snel (of niet snel) het raak zal zijn. Bij nr 1 was het in ronde 2 al, maar dat zegt natuurlijk niets over een volgende zwangerschap.... Super spannend!

Voor jou succes en hoop voor je dat het snel mag lukken!

Deel Deze Pagina