Turen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Dogmom, Jun 13, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dogmom

Dogmom Lid

Jun 30, 2015
    20
    0
    0
    Hoi allemaal!
    Ik heb 4,5 week geleden een leo gehad waarbij gaatjes zijn gebrand in mijn eierstokken en gekeken is of mijn eileiders goed toegankelijk waren en dat is gelukkig zo!
    Nu heb ik vanmorgen een test gedaan en ik denk een heel licht streepje te zien! Ik durf het bijna niet te hopen omdat ik al zo vaak teleurgesteld ben dus willen jullie eens meekijken? Badankt alvast! :)

Attached Files:

2. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

Jan 4, 2016
    1,007
    4
    38
    Vinkeveen
    Hallo Dogmom, wat een ingreep. Klinkt nogal pijnlijk! Ik zie helaas nog geen streepje. Hopelijk snel een duidelijkere test.

3. Natje87

Natje87 Lid

Aug 7, 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg in de verte zie ik wel wat . Maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

4. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Ik zie niks helaas :(

5. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    1,479
    0
    36
    Rotterdam
    Ik zie niets, maar ben ook absoluut geen tuurder.
    Hoeveel dpo zit je?

6. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Ik zie wel wat, maar wat ik zie staat erg ver richting de T ...

7. Dogmom

Dogmom Lid

Jun 30, 2015
    20
    0
    0
    Wat ikzelf zie staat ook ver richting de T.
    Op hoeveel dpo ik zit weet ik niet omdat ik pcos heb werd ik voor de operatie al niet ongesteld en ik heb vorige week maandag een echo gehad om te kijken of er een eitje aan het rijpen was maar toen zag de fertiliteitsarts niks, ze zei wel dat het kon zijn dat ik mijn eisprong al had gehad, vandaar de test. Morgen ochtend heb ik weer een echo bij de fertiliteitsarts :)

8. Dogmom

Dogmom Lid

Jun 30, 2015
    20
    0
    0
    Ik was echt heel bang maar uiteindelijk viel het allemaal reuze mee! Het is onder narcose gedaan dus van de ingreep heb ik gelukkig niks meegekregen hihi!

9. V2015

V2015 Actief lid

Mar 19, 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie helaas ook niks.

10. Loving

Loving Bekend lid

Apr 24, 2008
    904
    0
    16
    Ja, dat was ook mijn conclusie. Hopelijk snel een duidelijkere test.

11. manuela83

manuela83 Actief lid

May 12, 2016
    259
    24
    18
    Female
    thuismama
    kerkdriel
    ik zie wel wat hoop je snel een knaltest hebt duimen draaien

12. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

May 14, 2013
    662
    147
    43
    Female
    Hij staat er wel licht maar beide streepjes staan gek vind ik. De ene staat dicht bij de c en de ander dicht bij de t. Zou er nog eentje doen morgen.

13. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Ik wil niet vervelende doen maar volgensmij is dit een foutieve test.. de c streep staat ook niet goed. Ik zou ff een nieuwe test doen ;) dan weet je het zeker

X

14. Dogmom

Dogmom Lid

Jun 30, 2015
    20
    0
    0
    Dank jullie voor de reacties! Ik denk dat ik morgen maar even een clearblue test doe, dat gedoe met die streepjes ook haha :p

15. Dogmom

Dogmom Lid

Jun 30, 2015
    20
    0
    0
    Vanmorgen bij de fertiliteitsarts geweest en ze zag wel dat er iets was gebeurd maar kon nog niet goed zien wat, omdat mijn baarmoederslijmvlies uit 3 lagen bestaat en er geen duidelijk beeld is wat normaal gesproken te zien zou zijn na een eisprong, maar ik gisteren avond wel heel de avond steken rechts onderin mijn buik had en lage rugpijn, dus nu vrijdag weer een echo want dan zou er meer te zien moeten zijn van een eisprong of innesteling en als dat niet is gaan we weer met clomid beginnen. Ze zei dat ik er niet vanuit moest gaan dat clomid weer niks zou doen want de operatie heeft echt wel wat gedaan dus zou het heel goed kunnen dat clomid nu wel werkt. Even spannend nog dus!

16. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

Dec 26, 2015
    2,195
    1,242
    113
    Spannend hoor. Ik hoop dat je snel zwanger wordt. Op naar die positieve knaller.

Share This Page