Ronduit belachelijk ik elk geval dat je om die reden ontslagen wordt. Lijkt me dat die melding niet voor niets op de verpakking van dat medicijn staat. Ik ben benieuwd of je al actie hebt ondernomen en zo ja, wat daaruit gekomen is.
dank jullie voor jullie reacties, het enige wat mijn baas gisteren zei: met jou wil ik niet verder .. verder geen papier ondertekend of niks hoor. ik ga zo even juridisch loket inschakelen en even vragen. vind het gewoon zo raar, krijg medicijnen,en dan nog moet ik rijden. ik heb het bij de arbo wel op papier laten zetten met een handtekening,dus stel dat er iets gebeurd. dan is hij aansprakelijk,maar het zal je maar gebeurn, dat je een kind niet ziet.. kan hij aansprakelijk zijn of niet. maar ik heb het gedaan.terwijl ik weet dat ik medicijnen heb. maar goed. heb ervanacht weer wakker van gelegen, waaromdat weet ik ook niet...tja heb altijd voor hem klaar gestaan. en nu krijg je dit. ben ooit eens ziek geweest, moest naar het ziekenhuis me amandelen eruit laten halen. dat was in het begin. nu 3 jaar verder ben ik dus ook ziek geweest.verder niet. mijn baas heeft zelf de arbo gebeld, en moest gelijk die zelfde dag nog komen, en die gaf me baas echt gelijk, naja, zal welgoed komen, hoopsnel ander werk te hebben.
Jeetje zeg wat erg! Vind het ten 1e buitengewoon onterecht dat 'ie je onstlaat terwijl je verder nooit ziek bent...en dat 'ie je überhaubt ontslaat omdat je een keer ziek bent. Iedereen is toch wel eens ziek? Zelfs je baas! Nou moet je nog wel blijven tot mei 2009...Ik was zo snel als mogelijk weg weggegaan daar want zo wil je ook niet meer werken. Ik zou hier zo snel mogelijk werk van gaan maken! Succes, liefs Jeanine
Dit mag absoluut niet. Heb jij een vast contract? of werk je via het UZB? Indien je een vast contract hebt mag jij niet op deze manier ontslagen worden. Jouw werkgever dient eerst aan dossier opbouw te doen. Indien hij niet kan aantonen dat hij aan dossier opbouw gewerkt heeft? Dit houdt in gesprekken met jou gevoerd en afspraken gemaakt om bepaald gedrag te veranderen. Kan hij je niet zomaar ontslaan. Sowieso kan je niemand die in ZW zomaar ontslaan. Jouw werkgever heeft nu een groot probleem, want jij kan dit aanvechten.